يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳
در حاشیه لغو یک همایش؛

عضو حزب مشارکت: تقلب در انتخابات 88 را قبول ندارم

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 266088
یک عضو حزب منحله جبهه مشارکت به عدم تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 اعتراف کرد.
عضو حزب مشارکت: تقلب در انتخابات 88 را قبول ندارم
به گزارش خبرنگار جهان، نجفقلی حبیبی رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اخیراً و در جریان اخذ مجوز برای همایش انتخاباتی اصلاح طلبان صریحاً به دروغ بزرگ تقلب در انتخابات سال 88 اعتراف کرده و اعلام کرده که تقلب در انتخابات سال 88 را قبول ندارد.

این اظهارات حبیبی با واکنش هم‌حزبی‌های وی واقع شده تا جایی که با اختلافات پیش آمده میان اعضا، همایش مربوطه را بسرعت لغو می کنند. تصمیم به لغو همایش انتخاباتی اصلاح طلبان آنچنان "بی‌معطلی" به اجرا در آمده که حتی شخص حبیبی به عنوان رییس دوره ای شورای هماهنگی اصلاحات و مقام اول این شورا از آن بی‌اطلاع بوده است!

شنیده شده علت مخالفت با نظر حبیبی در مورد سلامت انتخابات 88، نداشتن پاسخ قانع کننده به اعضای احزاب اصلاح طلب بوده است.
 
گفتنی است امروز رسانه ها گزارش دادند: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور همه گروهها و شخصیت های اصلاحات "همایش انتخاباتی اصلاح طلبان" را برگزار کند از برگزاری این همایش منصرف شد. اعضای ستاد برگزاری "گردهمایی بزرگ اصلاح‌طلبان" در 3 دی ماه به همین منظور با سید‌محمد خاتمی دیدار کرده بودند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای همه اصلاح طلبان مثل روز روشن بود که تقلب نشده اما هوی و هوس و دنیاطلبی باعث شد تا شانس خود را برای براندازی امتحان کنند. این دوستان ظرفیت شکست ندارند البته بجز آیت الله کروبی!
Iran, Islamic Republic of
آیت الله کروبی؟! ایشون هم آیت الله شدند؟! از کدوم طرف نشانه خدا شدند؟ مثبت یا منفی؟!
Iran, Islamic Republic of
دليل لغو همايش اصلاح طلبان را آقاي منتجب نيا اعلام كرد به اظهارات ايشان مراجعه كنيد