سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

واکنش جالب ضدانقلاب به افشاگری تاج زاده!

يکشنبه ۷ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 131906
"سعید رضوی‌فقیه" که به عنوان یکی از کارشناسان تلویزیون دولتی انگلیس نیز شناخته می‌شود، با تایید سخنان تاج‌زاده درباره صحت انتخابات، انتشار فیلم اظهارات او را "غیراخلاقی" خوانده است.
به گزارش شبکه ایران، همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب که اکنون با سایت‌های ضدانقلاب همکاری می‌کند، ضمن تایید صریح سخنان مصطفی تاج‌زاده درباره عدم تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم، از انتشار این فیلم انتقاد کرده است.

"سعید رضوی‌فقیه" که به عنوان یکی از کارشناسان تلویزیون دولتی انگلیس نیز شناخته می‌شود، در مطلبی که در سایت ضدانقلاب روزآنلاین منتشر کرده، اساس انتشار فیلم اعتراف تاج‌زاده را زیرسوال برده و مدعی شده که این کار "غیراخلاقی" بوده است!

وی در این زمینه نوشته است: اگر کار گذاشتن دوربین برای رصد کردن رفتار و گفتار زندانیان چه در سلول‌های انفرادی و چه در سلول‌های دسته جمعی، چه با اطلاع و آگاهی ایشان و چه بی اطلاع و آگاهی ایشان، امری اخلاقی و قانونی باشد اما انتشار صداها و تصاویر ضبط شده در سایت‌های اینترنتی امری سئوال برانگیز و تأسف‌آور است.

رضوی‌فقیه همچنین برای روحیه دادن به کسانی که هنوز از پشت پرده "ادعای تقلب" آگاه نشده اند، عنوان کرد که اذعان تاج زاده به صحت انتخابات موضوع جدیدی نبوده است: "نباید از یاد برد که آقای تاج‌زاده نه در زندان و تحت فشار بلکه فردای انتخابات و قبل از بازداشت نیز با توجه به تجربه برگزاری انتخابات در وزارت کشور، احتمال بروز تقلبی بدان بزرگی را منتفی می دانست."

این همکار بی‌بی‌سی در پایان یادداشت خود هم مجددا با بیان اینکه "به اعتبار سخن سید مصطفی تاج زاده در زندان می توان سلامت آن انتخابات را باور کرد" بر عدم تقلب در انتخابات تاکید کرده است.

وی در عین حال با فحاشی علیه جمهوری اسلامی، ایران را مخالف آزادی و دموکراسی خوانده است.

گفتنی است برخی از متهمان برنامه‌ریزی برای ایجاد یک کودتای مخملی و انقلاب رنگی در ایران، در جریان برگزاری دادگاه اعلام کردند که موضوع تقلب به عنوان رمز آشوب از سوی جریان فتنه به کار گرفته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *