چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

کمر سکولاریسم در مصر شکست

پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 262856
روزنامه هاآرتض در گزارشی با اشاره به تایید قانون اساسی مصر، اعلام کرد: این سومین پیروزی اسلام گراها در مصر از طریق صندوقهای رای‌گیری پس از سقوط نظام مبارک محسوب می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه هاآرتض در گزارشی اعلام کرد: پیش نویس قانون اساسی که از سوی محمد مرسی تهیه شده بود با رای 63.8 درصدی مردم مصر تایید شد.
 
در ادامه این گزارش آمده است: این میزان بالای تایید مردمی، سومین پیروزی اسلام گراها از طریق صنددقهای رای گیری پس از سقوط نظام مبارک، را رقم زد.
 
هاآرتض نوشت: از طرفی حضور مخالفان چپگرا، لیبرال، سکولار و مسیحی رئیس جمهور مصر در خیابانها برای جلوگیری از تایید قانون اساسی و تلاشها برای جدایی دین از سیاست، ثمربخش نبود.
 
خاطرنشان می شود  قانون اساسی مصر با تایید 63.8 درصدی مردم این کشور به تایید رسید و مخالفان رئیس جمهور مصر با وجود اعتراضات مختلفق نتوانستند مانع تایید قانون اساسی مصر که منبع آن شریعت اسلامی است را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *