يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

باند خانوادگی با 8 کیلو شیشه به دام افتاد!

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 262656
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری چهار عضو باند خانوادگی تهیه و توزیع موادمخدر و کشف قریب به 8 کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه از این افراد خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ حمدالله نورائی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر این که فردی با همدستی اعضای خانواده‌اش به صورت شبکه‌ای نسبت به توزیع موادمخدر از نوع شیشه و عرضه آن در شهرستان‌های استان تهران اقدام می‌کند، دستگیری توزیع‌کنندگان موادمخدر در دستورکار ماموران قرار گرفت. 

وی ادامه‌داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل توزیع‌کنندگان، پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل، متهم اصلی به نام «اسماعیل – ک» و همدستانش به نام‌های «ابراهیم»، «احسان» و «یونس» را که همگی از اعضای یک خانواده بودند، دستگیر کردند. 

نورائی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان، هفت کیلو و 800 گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد، گفت: چهار متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *