پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دستگیری توزیع کنندگان شیشه درغرب تهران

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 435572
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، از کشف ۳ کیلو گرم شیشه و دستگیری ۲ توزیع کننده در شهرستان رباط کریم خبر داد.
به گزارش جهان، سردار محسن خانچرلی در گفتگو با مهر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جریان فعالیت افرادی قرار گرفتند که اقدام به توزیع مواد روانگردان شیشه در منطقه رباط کریم می کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم و ناجا در عملیاتی مشترک و انجام كارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع، محل اختفای توزیع كنندگان مواد روانگردان را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یك عملیاتی ویژه سركرده باند را در مخفیگاهش دستگیر كردند.

سردار خانچرلی گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۲۵۶ گرم شیشه ، ۱۰ گرم هروئین ، ۵ عدد پایپ، ۲ دستگاه ترازو دیجیتال و مبلغ ۵ میلیون تومان وجه نقد از گاو صندوق وی کشف کردند.

وی افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده به همدستی فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر با وی مشارکت داشت نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کریم و ناجا با انجام یکسری تحقیقات محسوس و غیرمحسوس محل فعالیت همدست متهم دستگیر شده را در بازار آهن شهرستان رباط کریم شناسایی کردند.

سردار خانچرلی گفت: ماموران با مراجعه به محل مورد نظر، متهم را که قصد فرار داشت با شلیک چند تیر هوایی دستگیر و در بازرسی از کارگاه آهن وی مقدار ۲ کیلو و ۷۶۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به کشف مقدار ۳ کیلو و ۱۶ گرم موادمخدر از نوع شیشه از قاچاقچیان، افزود: دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *