سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۲۷

بالاخره فتنه‌گران آزادانه می‌چرخند یا زندانی‌اند! +تصاوير

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 260847
انتشار عكس حضور زهرا رهنورد در يك بانك اطراف دانشگاه تهران منجر به واكنش شتابزده ضدانقلاب خارج نشين شده است.
به گزارش جهان به نقل از رجا، طي روزهاي گذشته يكي از دانشجويان دانشگاه تهران با انتشار عكسي از زهرا رهنورد در يكي از  بانك‌هاي اطراف دانشگاه تهران، از رفت و آمد آزادانه وي در دوران حصر! به اماكن عمومي خبر داد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000260/nf00260847-1.jpg

بعد از انتشار اين عكس در فضاي مجازي و استقبال گسترده فعالان فضاي مجازي، بلافاصله سايت ضدانقلاب كلمه كه در حال حاضر توسط يكي از اعضاي تندرو ستاد موسوي از فرانسه به روز مي شود، با واكنش شتابزده و عصبي نسبت به اين خبر نوشت:

«یک رسانه وابسته به سپاه با انتشار تصویری مبهم از زهرا رهنورد، به خاتمی که اخیرا در خصوص وضعیت کروبی و موسوی و رهنورد ابراز نگرانی کرده بود، حمله کرد و نوشت که باید دید این نگرانی ها درباره حصر سران فتنه تا چه حد می تواند به حقیقت نزدیک باشد.»

اما جالب ترين قسمت اين خبر منتشر شده در كلمه آنجاست كه نگران دريافت حقوق رهنورد و موسوي از دولت شده و مدعي شده است:

« ماموران امنیتی با کارشکنی مانع از آن شده اند که موسوی و رهنورد حقوق ماهیانه خود را دریافت کنند!»

گفتني است موسوي و رهنورد در حالي همچنان از دولت حقوق خود را دريافت مي كنند كه بارها بعد از انتخابات بر نامشروع بودن دولت تاكيد كردند و مشخص نيست آيا پولي كه از دولت نامشروع دريافت مي‌كنند نيز  پول نامشروعي محسوب مي شود يا خير؟

همچنين يكي از علل اصلي ريزش هواداران موسوي و كروبي بعد از انتخابات تفاوت گفتار و رفتار آنها بود، به گونه اي كه با كشاندن بخشي از هواداران ساده دل و جوان خود به خيابان و ايجاد هزينه فراوان براي آنها، خود كمترين هزينه‌اي پرداخت نكردند و حتي امروز بعد از سه سال از فتنه 88، از دولتي كه آن را نامشروع مي‌خواندند تا آخرين ريال حقوق ماهيانه‌ خود را دريافت مي‌كنند تا نشان دهند حتي حاضر نيستند براي نمايش پافشاري بر ادعاهاي خود از يك ريال حقوق‌شان بگذرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی آزادند !!!!
...
کدوم یکی هست خانم رهنورد !!
...

.
خانم رهنوردش کجاست؟ بابا این که یک عکس نا مفهومه و داستانش تموم شده
...
میدونم که مثل همیشه درج نمیشه
حقوق دولت رو خوب اومدی
United States
حقوق مال دولت نیست. تمامی کسانی که در بخشی یا جائی از ادارات این کشور کار می کنند حقوقشان از خزانه است که می شود همان بیت المال به تعبیر امروزی اش.
که اگر اینطوری نبود تمامی آقایانی که تا پیش از پنجاه و هفت کار اداری داشتند حقوقشان را از شاه می گرفتند. مثل رجائی و مطهری و شریعتی و تمامی کسانی هم که آن زمان دانشجو بودند و امروز در حکومت یا دولت دستی دارند اگر از وامهای دانشجوئی استفاده کرده اند از شاه پول گرفته اند. و تمامی نظامی های رده بالای امروزی که آنزمان نظامی رده پائین بودند نیز گوشت و خون فرزندانشان از پول شاه است به این تعبیر.
Iran, Islamic Republic of
زهرا رهنوردي كه ما در ايام انتخابات و پس از آن در مجامع عمومي ديديم اين طور پوشيده چادر به سر نمي كردو با آرايش سبز در انظار عمومي حاضر مي شد اما اين خانم كاملا پوشيده است وبيشتر به زن كروبي مي خوره تا زن مير حسين.
Iran, Islamic Republic of
اي اي اي كفر چرا مي گويي مگر زندان مال اينهاس نه زندان مال بچه هاي ماست كه باباااااااااااااااااااااااااااااااااايشان هيچ كاره است مال پسر رفسنجاني و ديگراني نيست استغفرو الله و اي ......واي به حالتان كه نتوانستيد عدالت را چه براي گدا و چه براي اعيان در اين مملكت پياده كنيد شما به كشورهاي ديگه نگاه كنيد چطور به خاطر كوچكترين كاري جهان را از وجود انها اگاه مي كنند و جامعه همه در برابر قانون يكسان هستند شما كه دم از اسلام مي زنيد اين است تساوي همه در برابر قانون؟ همه شما بايد يك روز جواب گوي نسل جوان باشد ديگه هم با شعور ما بازي نكنيد ما خودمان مي دانيم كه در اين مملكت چه خبر است
اين كه هيچيش معلوم نيست مارو گرفتيا جهان...
به نظر شما اگه یک نفر حقوقشو نگیره خرج زندگیشو از کجا باید تامین کنه،علی الخصوص که تو حصر هم باشه؟
البته اینکه حقوقشون اگه حقشون باشه ربطی به قبول داشتن یا نداشتن دولت نداره درسته ولی اگر بحث بیت المال مسلمین ویسطه خوبه بفرمایید که بیت المال مسلمین به خوارج تعلق نمی گیره. اینها علیه اصل حکومت اسلامی (ولایت فقیه) خروج کردن و ملت تو دهنشون زد. لذا بیت المال مسلمین برای اینها بی معنیه بلکه این صدقه ایست که ملت به این حقیران دنیا زده میده.
احسنت.
قضیه حقوق خیلی خوب بود.
این مدعی های وطن فروش خائن حاضر نیستن از یه تار موشون بگذرن حاضر نیستن یه خش رو بدنشون بیفته بعد می خوان از حقوقشون بگذرن؟!
همچین میگرین و همچین میخورن و یه آبم روش که حض کنی.
تا زمانی که به غلط کردن نیفتادن، یه قرون از پول بیت المال نباید بره تو جیب این وطن فروشای خائن البته اگه واقعا به غلط کردن بیفتن که بعیده.
کشور رو به هم میریزن، از رو خون جوونای مردم رد میشن و هر هر می خندن.
هنوز وقتی یاد شهادت مادر و دختری که در مهدکودک شهید شدن میفتم، تنم میلرزه...
Iran, Islamic Republic of
وقتی احمدی نژاد را تخریب می کنند باید منتظر ظهور فتنه گرها باشیم
حقوقشو از همونایی بگیره که به دستورشون مملکتو به آتیش کشید و امید اونها محسوب می شه
Saudi Arabia
شما مفهومي بنام قانون را ميدانيد يعني چي؟ آيا تفاوت متهم، مجرم و محكوم را مي دانيد؟ اينها در كدام دادگاه محكوم شده اند جرمشان چيست و محكوميتشان چيست؟
United States
اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. آن از رئیس جمهورتان که در شب مناظره ها در جلوی چشم شوهر آبروی یک زن مسلمان را می برد و بگم بگم راه انداخته بود و کسی هم نبود که مطابق قانون با کسی که قسم خورده پاسدار دین و آبروی مردم باشد برخورد کند و این هم از شما ها که چون مصونیت آهنین دارید هر تهمتی را روا می دارید و برایتان دنیا و آخرت مفهوم ندارد و براحتی آبروی انسانها را می برید. کجای دین گفته با کسی که در حصر است اینگونه رفتار می کنند.
لطف کنید بی خود ننه من غریبم بازی در نیارید.
اولا اگه درست یادم باشه کاری که رییس جمهور کرد این بود که به موسوی گفت خانمت مدرک جعلی داره و اونم جوابی نداشت و الا ادمی نبود که خدا شناس باشه و سکوت کنه چون قبلش در میتینگ هاش تا تونسته بوداز خجالت دولت دراومده بود و در مناظره ها هم کم آمار جعلی و خودساخته و از سایت اسراییلی برداشته نیاورد.
ثانیا شما و سران فتنه بهتره اعتقادتون به اخرتو اصلاح کنید که از هیچ بلوایی و خیانتی به نظام و اسلام دریغ نفرمودید و حالا که دیدید تیغتون نمی بره خود زنی می کنید تا مظلوم نمایی کنید
حقوق کسی که در یک سیستم دولتی بازنشست شده حق قانونی اون شخص هست. دولت مالک حقوق کسی نیست که اون رو به کسی بده یا نده.
Iran, Islamic Republic of
من به یقین رسیده ام که مدعیان اسلام و مسلمانی که دنبال تحقیر و آبروریزی و تهمت و سوء استفاده ار بیت المال برای اهداف جناحی خود هستند و از مصونیتهای حکومتی که در اختیارشان گذاشته شده است تا همه نوع تهمتی را به جناح دیگر بزنند از کفار هم بدترند. شما که جزء ابنها نمی خواهی باشی ؟ یا هستی ؟
خداییش مشکل اینها که از شعار علیه اصل ولایت فقیه و اصول مسلم انقلاب و اسلام دفاع کردن فقط با دولت بود یا اصل نظام اسلامی رو نشانه رفته بودن؟
کسی که علیه اصل حکومت اسلامی خروج م یکنه با کسی که مخالفه دولته فرق داره و به نظر من اینها حقوقشون مشکل شرعی داره و ملت باید به حساب صدقه بذارن برا سلامتی بچه هاشون
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که عجله دارن اینا محاکمه بشن، حتما می دونن که حکم اینا محاربه و قطعا اعدامه، اینکه باهاشون بخاطر حقارتشون مماشات میشه، دلیل نمیشه که اصل قضیه زیرسوال بره و خودشونو به چپراهه بزنن، کی گفته محاکمه و زندان؟ ما جرمی داشتیم؟ نه؟ بذارید ازاد باشیم بیانیه بدیم، بریم با ماشین تو نمازجمعه ملتو زیر کنیم. عجب ادمای ظالمی هستید شما
Iran, Islamic Republic of
نظام باید طبق قانون اساسی عمل کند اصل بر برائت است مگر خلاف آن در دادگاه صالحه ثابت شود. همه افراد ملت با هر سلیقه و تفکر سیاسی آزاد هستند.
"نظام باید طبق قانون اساسی عمل کند اصل بر برائت است مگر خلاف آن در دادگاه صالحه ثابت شود. همه افراد ملت با هر سلیقه و تفکر سیاسی آزاد هستند."


آدم باید خیلی هالو هفشنبه باشه که بعد از اون فرمانهای صریح به اغتشاش و آشوب و حمایت های محکم از حرمت شکنی ها توسط موسوی و کروبی بازم بگه اصل بر برائته و منتظر دادگاه باشه تا این متوهم رو مزدورو بدونه. ببینیم شما برای مجرم و مزدور دونستن صدامو قذافی و امثالهم منتظر دادگاه بودی؟! اگه بودی که خیلی تو آفسایدی داداش
Iran, Islamic Republic of
این دوستان به نامشروع بودن دولت همچنان اعتقاد دارند ولی نه برای گرفتن بلکه برای پرداختن!
ببخشیدا ولی وقتی مهدی هاشمی آزاده چرا رهنورد آزاد نباشه !؟
ببخشید حقوق بازنشستگی حق هر فرد بازنشسته ای است...
Iran, Islamic Republic of
"آدم باید خیلی هالو هفشنبه باشه که بعد از اون فرمانهای صریح به اغتشاش و آشوب و حمایت های محکم از حرمت شکنی ها توسط موسوی و کروبی بازم بگه اصل بر برائته و منتظر دادگاه باشه تا این متوهم رو مزدورو بدونه. ببینیم شما برای مجرم و مزدور دونستن صدامو قذافی و امثالهم منتظر دادگاه بودی؟! اگه بودی که خیلی تو آفسایدی داداش"
ببخشيد دوست عزيز اگه شما به اين اعتقاد نداري كه متهم با مجرم متفاوته بايد بهت بگم كه مسئولين رده بالاي نظام هم اتهاماتي متوجه اونهاست اما تا ثابت نشه مجرم نيستند مثل صدام و قذافي قانون براي همه يكسانه
دو نکته درباره متهم و مجرم هست که باید گوشزد کنم:
وقتی کسی علنی دستور به اغتشاش بده و خودشم صحنه گردان باشه و ابایی از شناخته شدن توسط دیگران نداشته باشه میشه مجرم ولو دادگاهی نشه
اما اگر دیگران بگن فلانی گفت اغتشاش کنید بله باید دادگاه تشکیل بشه ته و توشو در بیاره اما برای عقلا واضحه که سران فتنه مجرمند نه متهم به دلیل اول