دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
ارسال نامه محرمانه فدراسیون‌ کاراته به فدراسیون جهانی

تقاضای کمک یا خیانت؟

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 260659
رئیس کمیته بین الملل فدراسیون کاراته که مسئولیتهای بسیاری هم در کرسی های مختلف بین المللی در رشته های دیگر دارد به فدراسیون جهانی نامه‌ای محرمانه ارسال کرده است.
به گزارش جهان به نقل از ایپنا، رئیس کمیته بین الملل فدراسیون کاراته به فدراسیون جهانی نامه‌ای محرمانه ارسال کرده است که در متن نامه در مورد تغییراتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان در برخی از زیر‌ مجموعه‌های آنها رخ داده به فدراسیون جهانی گزارش داده شده است!

در متن نامه آمده است که این نامه با درخواست رئیس فدراسیون مربوطه ارسال شده و امیدواریم که این نامه بین فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران کاملا محرمانه باقی بماند.
در ادامه آمده است که بیش از یک میلیون ورزشکار زیر نظر این فدراسیون در سراسر ایران فعالیت می‌کنند که این موضوع این ورزش را به یک ورزش پرجمعیت پس از فوتبال تبدیل کرده است. باعث نگرانی است که با داشتن این میزان پتانسیل، فعالیت سازمان جهانی در ایران بسیار محدود و گزارشهای تخلف بسیاری در این زمینه انجام شده است.
به خصوص پس از سفر اخیر رئیس فدراسیون مربوطه به یکی از کشور‌های آسیایی پس از بازگشت شخص مربوطه را از پست خود از مجموعه فدراسیون ایران برکنار کرده است. واضح است که پس از خروج وی از گروهش، گزارشهای غلط و خبرهای بدی در خصوص سایت فدراسیون ایران منتشر شود اما از چیزهایی که در این زمینه شنیده‌ام گویا او از یکی از گروه‌های مبارزه آزاد بیرون رفته است.
در ادامه آمده است که اگر می‌خواهید سایت فدراسیون ایران به حالت طبیعی و قانونی خود بازگردد، چند نکته و شرط وجود دارد که باید مورد بررسی و نقد قرار گیرند:

- باید در آینده نزدیک نشستی خصوصی برگزار شود تا در مورد همکاری کامل (تورنمنتها، کورسها، کمپهای تمرینی و ...) برنامه ریزی شده در مسیری حرفه‌ای صحبت شود.

- باید هرگونه ارتباط با شخص نامبرده و گروه او متوقف شود به شکلی که سازمان جهانی با این ایمیل متقاعد شده و آماده همکاری با سایت فدراسیون ایران شود.

- در آینده ارتباط سایت فدراسیون ایران فقط از طریق ایمیل صورت پذیرد.

تصور می‌کنم اگر ما بتوانیم نظر شما را نیز در این مورد بدانیم می‌توانیم بیشتر در این خصوص صحبت کنیم که چه کسانی نماینده سازمان جهانی این رشته در ایران باشند.
توجه داشته باشید که اگر شما علاقه مند به همکاری با فدراسیون کاراته هستید، طی نشستی که خواهیم داشت من به شما اصل نامه کمیته ملی المپیک ایران را مبنی بر اینکه همه سبکهای آزاد زیر نظر فدراسیون کاراته باشد، نشان خواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *