دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
آغاز شمارش آراء همه‌پرسی مصر در برخی حوزه‌ها

تعداد آراء موافق بیشتر از مخالف

شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب: 260449
با وجود اینکه کمیته عالی انتخابات مصر مدت زمان برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی را تا ساعت ۱۱ شب به وقت محلی تمدید کرده، اما در برخی از حوزه‌ها شمارش آراء آغاز شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس  پایگاه الیوم السابع، نتایج شمارش آراء در حوزه شماره ۳۲ استان الشرقیه نشان می‌دهد که ۲۵۱ نفر معادل ۷۴ درصد به قانون اساسی رأی «آری» داده‌اند و در مقابل ۸۹ نفر معادل ۲۶ درصد رأی «نه» داده‌اند.

حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی جماعت اخوان‌المسلمین مصر با اعلام نتایج شمارش آرای حوزه شماره ۳۲ استان الشرقیه اعلام کرد که تعداد کل رأی مأخوذه در این حوزه ۳۴۵ رأی بوده است که ۳۴۰ مورد آن صحیح و ۵ مورد نیز رأی باطله می‌باشد.

بر اساس این گزارش در الغربیه نیز حوزه شماره ۲۳ مدرسه حلمی انیس شمارش آراء را به پایان برده و بر اساس نتایج اعلام شده، ۵۹ نفر به قانون اساسی رأی مثبت داده و ۲۱ نفر نیز رأی منفی داده‌اند.

شمارش آراء در دو حوزه شماره ۹۱ و ۹۲ در روستای بلبیس نیز نشان می‌دهد ۲‌هزار و ۶۰۵ نفر به قانون اساسی جدید رأی مثبت و ۵۵۷ نفر نیز رأی منفی داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *