چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

خاطره‌ای از رفتار متفاوت هاشمی با رهبرانقلاب

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 258901
برنامه این هفته دیروز، امروز، فردا با حضور معصومه ابتکار و عبدالحسین روح‌الامینی از دانشجویان پیرو خط امام به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) با محور «جنبش دانشجویی و آینده آن» برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روح الامینی در بخشی از مناظره با بیان این که مقام معظم رهبری در دوران انقلاب هر دوشنبه در دانشگاه تهران حضور می یافتند، گفت: ایشان بدون هیچ گونه تشریفات حتی تا دوران ریاست جمهوری شان هر هفته در دانشگاه حضور داشتند و گفتگوی آزادی بعد از نماز جماعت برپا می شد. یعنی نماز که تمام می شد می دیدی یک سید اولاد پیغمبر با نشاط و شاداب صف جماعت را می شکافتند و با دانشجویان در ارتباط بودند.
 
 وی افزود: من خودم شخصا در دوران آقای هاشمی به ایشان گفتم، شما سرمایه انقلاب هستید و همواره در کنار انقلاب بوده اید، شما در نظام مسئولیت دارید، چه کسی باید به سئوالات دانشجویان پاسخ دهد، از ایشان می خواستیم که پاسخگوی عملکرد دولت سازندگی در دانشگاه ها باشند، اما ایشان خیلی استقبال نکردند. البته امروز هم کار به جایی رسیده است که مقام معظم رهبری اخیرا سران قوا و مسئولان و حتی رییس سازمان صداوسیما را اسم بردند و مورد خطاب قرار دادند که برای پاسخگویی و توضیح درباره عملکردشان به دانشگاه ها بروند.
 
 دبیر کل حزب توسعه و عدالت اسلامی با بیان این که دولت‌ها با گذشتن از مدت زمان دولتشان کرخت می شوند، تاکید کرد: آن ها پاسخگویی را فراموش می کنند، درحالی که آسمان به زمین نمی آید یا این سئوالات پاسخ دارد یا ندارد، یا وارد است یا نیست. این آسیبی است که  در 20 سال اخیر یک مقداری از سوی مسئولان اجرایی ما متاسفانه وجود داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا نمیگوئید دو رفتار مشابه هاشمی واحمدی نژاد...