شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انتقاد صداوسیما از اطلاعیه مجلس

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 258565
صدور چنین اطلاعیه عجولانه زیبنده شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا ، مدیركل امور مجلس صداوسیما با انتقاد از اطلاعیه روابط عمومی مجلس در مورد عدم پخش زنده نشست خبری لاریجانی گفت: اطلاعیه روابط عمومی مجلس احساسی، عجولانه و به دور از مناسبات حرفه‌ای تهیه شده است.
 
محمود عاطفی در پی اعلامیه اعتراضی روابط عمومی مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم پخش زنده مصاحبه مطبوعاتی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: صدور چنین اطلاعیه عجولانه زیبنده شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی نیست.

وی در مورد عدم پخش زنده نشست خبری لاریجانی اظهار كرد: همان‌طور كه دوستان روابط عمومی مجلس هم در اطلاعیه خود آورده‌اند نشست خبری به مناسبت روز مجلس بوده است و روز شنبه مورخ ۱۱ /۹ /۹۱ حسب تقاضای تلفنی این عزیزان و دستور مهندس ضرغامی ریاست سازمان با حذف فوری دو برنامه از كنداكتور شبكه اول سیما كه مخاطبین خاص خود را هم دارد آقای دكتر لاریجانی به مدت یك ساعت به صورت زنده در ساعات پربیننده با مردم مسایل خودشان را مطرح كردند.

عاطفی افزود: كمتر از ۴۸ ساعت بعد از برنامه زنده رئیس مجلس، مصاحبه مطبوعاتی ایشان روز دوشنبه نیز با حضور گسترده خبرنگاران صداوسیما پوشش كاملی داده شد و همان روز هم مكرر این مصاحبه در بخش‌های مختلف خبری با اولویت اول پخش شد.
مدیر كل امورمجلس صدا و سیما همچنین خاطرنشان كرد: در خصوص پخش مستقیم مصاحبه‌ها حوزه سیاسی سازمان با توجه به سیاست‌های خاص خود تصمیم‌گیری و اقدام می‌كند كه این مصاحبه هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

وی با اظهار تاسف از آن چه «اتهام "ارگان یك جریان خاص" به حوزه سیاسی رسانه ملی در اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی» خواند، صدور این اطلاعیه را عجولانه، احساسی و به دور از مناسبات حرفه‌ای دانست و تصریح كرد: به اعتقاد من روابط عمومی مجلس در حال حاضر به این موضوع پی برده باشد چون ما با مجلس به وی‍‍ژه معاونت اجرایی و روابط عمومی و امور فرهنگی روابط و همكاری‌های بسیار صمیمی و خوبی داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *