دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۸
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس پاسخ داد:

چرا هزینه سوال از رئیس‌جمهور بیشتر از سود آن‌ است؟

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 253794
سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر این‌که «رسیدن به وحدت میان قوا به یک زمینه عملی احتیاج دارد» گفت: وحدت میان قوا علاوه بر این‌که یک ضرورت عقلی به شمار می‌آید لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری است.
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی با بیان این‌که «نمی‌توان با اختلافات مشکل را حل کرد» به ایسنا گفت: مسوولان باید با مسوولیت‌شناسی در حیطه اختیارات‌شان برای رفع مشکلات دست به دست یکدیگر دهند.
 
وی افزود:‌ در شرایطی که مجلس برای وحدت میان قوا پیشقدم شد و رییس مجلس لبیک اولیه را برای وحدت میان قوا به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد موضوع اعلام وصول سوال از رییس‌جمهور با این رویکرد منافات دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: رویه‌ای که رییس مجلس و هیات رییسه در پس گرفتن امضای استیضاح‌کنندگان وزیر ورزش و امور جوانان پیش گرفتند را می‌توانستند در مورد سوال از رییس‌جمهور با این حساسیت بسیار زیاد در پیش بگیرند انتظاری که از رییس مجلس می‌رفت ولی چنین اتفاقی نیفتاد.
 
این نماینده اصولگرای مجلس نهم با بیان این‌که «راهکارهای دیگری در آیین‌نامه برای پاسخ به سوالات نمایندگان و رفع اشکالات وجود دارد» گفت: جنبه التهاب‌آفرین سوال از رییس‌جمهور خیلی بیشتر از جنبه برطرف‌کنندگی مشکلات است این همان دلیلی است که فراکسیون اصولگرایان برای مخالفت با موضوع سوال از رییس‌جمهور در پیش گرفتند.
 
وی با تاکید بر این‌که «راه‌های بهتری برای رفع مشکل و شفاف‌سازی سوال از رییس‌جمهور وجود دارد» گفت: هیات رییسه و رییس مجلس می‌توانست با استناد به آیین‌نامه روش دیگری را برای مواجهه با سوال از رییس‌جمهور در پیش بگیرند.ّ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای زاکانی همیشه فردی میانه رویی بوده اند
طرح سئوال حق نمایندگان است اما در شرایط حاضر نه به نفع ملت است نه مجلس نه دولت فقط جریان انحرافی و افراطیون سود میکنند و دشمنان برایمان دست میزنند.
از نمایندگان میخواهیم طرحشان را پس بگیرند
وظیفه آقای احمدی نژاد پاسخگویی درباره عملکردهاش در پیشگاه ملت هست و ایشون حق ندارد با رفتارهای غیرمتعارف همچین کاری رو هزینه زا بکنه. موضوع ...
چه اشکالی داره وفتی سوال منطقی و جواب منطقی باشه واینکه هر کسی که اشتباه یا قصوری کرده با شجاعت قبول کنه.باور کنین اعتراف به اشتباه غیر عمدی بهترین نوع محبوبیت رو ایجاد میکنه.وقتی ادعای جمهوری میکنیم نباید از سوال و جواب بترسیم.اتفاقا پاسخگو نبودن همون چیزیه که دشمنان این نظام مارو به اون متهم میکنن.میگن هر کاری دلشون بخواد انجام میدن ولی کسی جرات نداره بپرسه چرا؟نذاریم به چیزی که میخوان برسن!
...
باید ازش سوال کرد
Iran, Islamic Republic of
این تخریب هیات رئیسه بود یا جواب چرایی پر هزینه بودن سوال از رئیس جمهور؟
دست وردار جهان؟!!!!
...
Europe
باید بگویم مطهری از تمام این آقایان بیشتر به فکر مردم است (در حال حاضر) و این سبب محبوبیت وی خواهد شد....
United Arab Emirates
اقا زاکانی 79% اری شما خیر. چرا چرا؟
Iran, Islamic Republic of
ببینید سوال حق نمایندگان است
فلسفه این سوال چیست؟؟؟
رفع مشکل مردم/کاهش قیمت ارز/پی بردن دولت به اشتباهات و ...
اما آیا وقتی منطقی فکر کنیم آیا این اهداف تحقق می یابد؟
رئیس جمهور اگر با همان ادبیات و همچنین برخی نمایندگان به همان شیوه رفتار کنند نه تنها مشکلی از مردم حل نخواهد شد بلکه...
...بنده هم موافقم که باید راه کم هزینه تری برای رسیدن به اهداف و حل ریشه ای مشکلات مردم برگزید