جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قدرت مسکن‌های جدید در مناطق زلزله‌زده

به گزارش جهان،
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 252782
نماینده مردم ورزقان در مجلس با اشاره به ساخت چند هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده گفت که این مسکن‌ها در مقابل زلزله ۹ ریشتری مقاوم است.

به گزارش جهان، وی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افتتاح چند هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی گفت: طبق برآوردی که ما از مناطق زلزله‌زده داریم می‌توانیم پیشرفت بازسازی را خوب ارزیابی کنیم اما لازم است بگویم که به دلیل عمق زلزله لازم است خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استمرار داشته باشد.
 
وی درباره امنیت خانه‌های ساخته شده گفت: مسکن‌هایی که توسط دولت در مناطق زلزله‌زده ساخته شده در مقابل زلزله‌های 9 ریشتری مقاوم هستند چرا که طبق دستور آقای رئیس‌جمهور و وزیر مسکن این خانه‌ها از فنداسیون و قدرت زیربنایی بسیار بالایی برخوردارند.
 
دهقانی در پایان با تقدیر از دولت و دیگر نهادهایی که دولت را در امر بازسازی مناطق زلزله‌زده یاری می‌کردند، گفت: با توجه به نزدیکی فصل سرما استمرار خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان یک ضرورت جدی و مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *