يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تکذيب وجود انسان هاي کوتوله در اسلام آباد غرب

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب: 251507
وجود انسان های کوتوله در شهرستان اسلام آباد غرب تکذیب شد .

برای دومین بار طی پنج سال اخیر ، خبری مبنی بـر کشف انسانهای کوتوله و عجیب الخلقه در شهرستان اسلام آباد غرب منتشر شد .

به گزارش جهان به نقل زا واحد مرکزی خبر، حـدود 5 سال است که تصویر آدم کوتوله ای عجیب الخلقه به سرعت در فضای مجازی و گوشی هـای تلفن همراه مشترکان کرمانشاهی بلوتـوث و گفته می شود این تصاویر مـربـوط بـه شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است .
برخی سایتها هم مدعی شدند، چند قاچاقچی که مشغول حفاری غیر مجاز بـرای یافتن گنج در محدوده منطقه باستانی قیرمنصوری اسلام آباد غرب بودند ، این موجودات عجیب الخلقه را دیده اند .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:براساس اخبار و استنادات موثقی که در اختیار این اداره است ، وجود چنین موجوداتی ، صحت ندارد .
جلیل رحیمی افزود : کـارشناسان میراث فـرهنگی درباره انتشار تصویری مبنی بر کشف آدم کوتوله ای عجیب الخلقه در منطقه غیرمسکونی اسلام آبـاد غـرب ، قـویـا quotation mark ، وجود این نـوع موجودات را کذب و دروغ می دانند .
جلیل رحیمی افزود: متاسفانه این دومین باری است که برخی افراد سودجو، دست به چنین اقدام واهی و خیالی می زنند .
پیش از این، مسئول میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اسلام آبادغرب گفته بود: در این منطقـه کـوهستانی مرتفع که تا پیش از ساخت جاده ایلام – حمیل از نظر زیست محیطی ، منطقـه ای بکر بـرای زیست موجودات مختلف بود ، بقایای آثـار تـاریخی بسیاری از اوایل دوره اسلامی ، یافت شده و احتمال زیستن موجودات در این مکان زیاد است بـه گـونه ای که نمی توان منکر این ادعا شد که در این منطقه موجوداتی عجیب الخلقه وجود دارند .
اما در خبرها آمده بـود ؛ یـابندگان این مـوجودات ، آنها را بـه اداره میراث فـرهنگی اسلام آباد غـرب تحویل داده اند که اصغر رشنو ، چنین چیزی را تکذیب کرد .
این مقـام مسئول می گوید: از آنجا که این شهر، تاریخی و در فهرست آثار ملی ثبت شده ، از محـدوده های تحت حفاظت این اداره است ، به محض شنیدن خبر ، تمام منطقه بررسی شد ، امـا بـا هیچ حفـاری غیرمجازی روبرو نشدیم .
آقای رحیمی افزود‌: بررسیها و پیگیری های ما درباره وجود موجودات عجیب الخلقه در منطقه ، همچنان ادامه دارد و قرار است گروهی مجهز بـه تجهیزات ویـژه ، منطقه را برای یافتن این موجودات ، بررسی کند .
حـدود 5 سال است که تصویر آدم کوتوله ای عجیب الخلقه به سرعت در فضای مجازی و گوشی هـای تلفن همراه مشترکان کرمانشاهی بلوتوث می شود و گفتـه شده این تصاویر مـربـوط بـه شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *