يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۵۳
در حاشیه حاشیه‌های اخیر شبکه سه؛

آقای پورمحمدی! اندکی آرام‌تر!

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 250517
تغییر مدیر شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران بازتاب و حاشیه های زیادی در داخل و خارج از کشور داشت.
سرویس فرهنگی جهان نيوز - سخنان تند و تیز "علی اصغر پورمحمدی" مدیر قدیمی شبکه سه در مراسم تجلیل از خود با استقبال معنادار اپوزیسیون داخل و خارج کشور روبرو شد.

روزنامه اصلاح طلب اعتماد از این سخنان با عنوان "جرقه اختلافات مديريتي در صدا و سيما" یاد کرد. این روزنامه مشروح سخنان پورمحمدی را در صفحه نخست خود بازتاب داد.


بی بی سی فارسی نیز در این باره با ذوق زدگی نوشت: "علی اصغر پورمحمدی، مدیر سابق شبکه سوم سیما در جلسه تودیع خود با هنرمندان از عملکرد عزت الله ضرغامی، رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی (تلویزیون دولتی) به شدت انتقاد کرده است".


رسانه دولتی انگلیس این سخن پورمحمدی مبنی بر "عزت الله ضرغامی تلویزیون ایران را رها کرده است" را به عنوان تیتر، برای خبر خود برگزید.



تقریبا همه رسانه های ضدانقلاب مراسم تجلیل از مدیر سابق شبکه سه را پوشش دادند.

و اما در این باره چند نکته گفتنی است:

1.آقای پورمحمدی به عنوان یکی از دلسوزان نظام زحمات زیادی در رسانه ملی و شبکه سوم کشیده اند. تقریبا همه اذعان دارند که ایشان مدیری کوشا و خلاق هستند و نیز در دلبستگی ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی کمترین تردیدی نیست هر چند انتقادات زیادی طی سالهای گذشته به برخی یا بسیاری برنامه های شبکه تحت مدیریت ایشان وارد بود.

2.تغییر مدیران در هر سازمان امری بدیهی و طبیعی است. کسی از تغییر مدیری که 10 سال در یک مجموعه سکاندار بوده تعجب نمی کند اما جای تعجب آنجاست که مدیری پس از یک دهه فعالیت و به هنگام تعویض، حاشیه سازی کند، اقدامی که از پورمحمدی انتظار نمی رفت. آیا آن ادبیات درخور مدیر نظام جمهوری اسلامی بود؟

3.اینکه یک مدیر در پایان دوره خدمتش مورد تجلیل دلسوزان نظام و هنرمندان متعهد قرار گیرد خیلی خوب و نشانه مقبولیت اوست اما داشتن سبد مشترک با خاطیان فتنه 88 پسندیده نیست. تعریف و تمجید برخی عناصر خاص که در سالیان گذشته مورد نقد دلسوزان بوده اند افتخار نیست. هودار داشتن خوب است اما یارگیری از افرادی که هنوز هم سنگ فتنه را به سینه می زنند و فلان بازیگر را به جرم! بازی در "قلاده های طلا" نکوهش و طرد می کنند محل سئوال است.

4.انتقادات کوچک و بزرگ آقای پورمحمدی از مقامات مافوق خود -البته پس از برکناری- نیز محل تامل است نه از این بابت که انتقاد کرده اند بلکه به این خاطر که از تریبونی رسمی خوراک رسانه های بیگانه و ضدانقلاب را فراهم کرده اند. ایشان در همان جلسه تجلیل از خود می گویند "از آقاي ضرغامي گلايه‌هايي دارم و با ايشان شب قبل از توديع حدود يك ساعتي حرف زده‌ام" اما در همان حال همان گلایه ها را در تریبون های رسمی بیان می کنند تا به نوشته رسانه دوم خردادی جرقه اختلافات مدیریتی در صداوسیما زده شود. براستی چه کسی از این اختلافات و "فاش گویی ها" سود می برد؟ وقتی ایشان حرف خود را به رییس سازمان زده اند چه نیازی به تکرار آن در رسانه ها؟

5.آقای پورمحمدی در مراسم "تجلیل از خود" سخنان تازه ای می گویند و صحبت از سپردن مسئولیت به افراد غیرمتخصص و ... می کنند. سخنان ایشان حکایت از صدارت افرادی کوچک و احتمالا "بی عقل" است. آیا بهتر نیست که ایشان دقیق تر حرف خود را بگویند و واقعا اگر خیانتی دیده اند، شجاعانه جلوی آن بایستند یا آن را به مراکز ذی ربط گزارش دهند. چرا ایشان برای اثبات سخن خود سندی نیاورده اند و تنها به کلی گویی بسنده کرده اند؟ آیا بخاطر اختلاف با مقام مافوق خود می توانیم هر حرفی به زبان بیاوریم؟ چه شده تا دیروز که مدیر بودید از این حرفها نبود و امروز که ....

6. شبکه سوم سیما متعلق به یک شخص نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است و باید در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی قرار گیرد. چه می شد اگر جناب پورمحمدی متواضعانه کنار می رفت و تجربیات خویش را در خدمت نفر بعدی قرار می داد تا با هم افزایی شاهد "شبکه سه پربیننده اما انقلابی" باشیم. اگر فردی دیگر اینگونه رفتار و برخورد می کرد جای تعجب نداشت اما از پورمحمدی که خود را خودی می داند -که چنین هم هست- انتظار نمی رفت.


جای تعجب از مواضع برخی دوستان متعهد در روزهای اخیر نیز است که برای ابقای یکی و کوبیدن دیگری با افرادی ائتلاف کرده اند که تا دیروز تکفیرشان می کردند. دوستان نباید فراموش کنند که منشا بسیاری از انتقادات ایشان در سالیان گذشته درست به آن جایی بوده است که این روزها سنگش را به سینه می زنند پس بهتر این است که دلسوزان با دیگران همصدا نشوند. آنها که همواره بخاطر طرح سخن یک شخص در رسانه های بیگانه اعتراض می کردند چرا این بار روزه سکوت گرفته اند و حتی خود خبر مشترک منتشر می کنند.

و اما سخنی با معاون سیما

گرچه انتظار نمی رفت که تغییر مدیر یک شبکه تا این حد حاشیه داشته باشد اما بهتر نبود که معاون محترم سیما پس از رویت حاشیه ها به میدان می آمد و از اقدام خود دفاع می کرد؟ اگر ایشان این جابجایی را کاری درست می داند آیا نباید دلایل و ادله منطقی و علمی خود را برای افکار عمومی بازگو کند واگر این انتصاب غیر از این بوده آیا نباید از مردم عذرخواهی کرده یا آن را اصلاح کند؟ اکنون این شائبه در برخی رسانه ها مطرح شده که پورمحمدی بخاطر اختلاف با مقام مافوق خود برکنار شده و زیر بار "تصمیمات غیرکارشناسی" نمی رفته است. آیا بهتر نیست شفاف با مردم صحبت کنیم؟ آنگونه که آقای پور محمدی ادعا کرده مانع برگزاری مراسم تودیع در نمازخانه شبکه سه شده اند. چه توجیهی برای این تصمیم نسنجیده وجود دارد؟

در خبرها آمده بود که به مدیر سابق شبکه سه، سفر حج تمتع هدیه (خانوادگی) داده شده است. از آنجا که بسیاری از مردم در صف حج هستند، از آنجا که دیگر برای حج حتی ثبت نام هم نمی کنند، از آنجا که برخی ثبت نام کرده ها 17 سال دیگر نوبت شان می شود (که معلوم نیست تا آن زمان زنده باشند یا نباشند)، از آنجا که حج خارج از نوبت قاعده خاص خود را دارد، از آنجا که به قول آقای پورمحمدی باید "رضاي خداوند را در نظر بگيريم"، از آنجا که بسیاری دیگر از هموطنان آرزوی سفر دارند و جمع پرشماری نیز طی چند دهه اخیر به ایران اسلامی خدمات زیادی (حتی بیشتر و خیلی بیشتر از برخی دیگر) کرده اند، از آنجا که راه های بهتر و عادلانه تری برای قدردانی از یک مدیر زحمتکش وجود دارد، از آنجا که.... این اقدام چه توجیهی دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه آقای ضرغامی تلویزیون رو رها نکرده؟! مگه این تلویزیون مروج همه مفاسد رایج در جامعه نشده؟! مگه این تلویزیون از آرمانهای انقلاب و اسلام دور نیفتاده؟! مگه همین تلویزیون محل جولان عناصر معلوم الحال و تجلیل از اونها نشده؟! مگه دروغ گفته آقای پورمحمدی؟!
اگر به اذعان خودتون یک آدم مذهبی مکتبی انقلابی حزب اللهی از خودمون انتقاد نکنه، کی باید در این زمانی که گوش هیچکی بدهکار نیست, این نقطه ضعفها رو بگه؟!
متاسفانه در کشور افراد زیادی هستند که بیشتر از حد ظرفیتشان بزرگشان کرده ایم وقتی میخواهیم پایینشان بیاوریم جیغ میکشند
سنگ اعضای حزبتون رو به سینه نزنید
مقاله وتحلیل خوبی بود.
Saudi Arabia
آقایان جهان! اندکی آرام تر!
حمایت از ... آدابی دارد !
... فکر می کند منصب ارث .... بوده .
United States
آقای پورمحمدی اگه ضرغامی دو سال تلویوزیون رو رها کرده چرا همون وقت این حرفو نگفتی؟ترسیدی از پستت بیافتی؟؟حالا که از این پست رفتی کنار داری میگی؟ما که .... نیستیم...
Iran, Islamic Republic of
تحليل خوب و حدوداً منصفانه ولي بايد گفت نقش آقاي دارابي چيست - آيا ايشان هم نقش كردان براي ....را انجام ميدهد . نكته ديگر آقاي مهندس ضرغامي ظاهراً رياست نميفرمايند و صرفاً سفرهاي خارجي خود را تكميل ميكنند كه انشااله براي ....
حمید
شنیده ام الان 7 سال است که بازنشسگی ایشان تمدید می شود پس مشخص می شود که مدیرهای درجه 1و2 3 نیز داریم .آن هم در یک مرکز فرهنگی!!!
به نام خدا
با سلام واقعا دلايل محكمي در حقانیت استاد مهندس ضرغامي ارايه فرموديد. ما كه قانع شديم. بي بي سي و ديگر زهرماري ها هم كه جاي خود دارند.
حالا ممكن است عده اي بپرسند اگر اين چند تا سايت مخالف اين خبررا نقل نمي كردند چه بايد مي كرديد؟ كه آنهم نقلي نيست ....
Iran, Islamic Republic of
وقتي معاون سيما هيچ تجربه اي از صدا و سيما و برنامه سازي و ... سازمان ندارد چه انتظاري از عزل و نصب ها ، توليدات و تصميم هاي ايشان ميتوان داشت
دوست عزیز فقط تعریف کنی بیگا نگان پوشش نمی دهندپس در انتقاد را باید بست ما برای اصلاح امور نیاز به گفتن داریم اگر دوست دارید کسی صحبت نکن بگویید لطفا خفه شو
بعد از سی سال مدیریت در این رسانه و بعد از 9 سال مدیریت شبکه 3 فکر کنم دیگر وقت رفتنش بود. رییس جمهور مملکت هم بعد از 8 سال باید برود
Iran, Islamic Republic of
اون فرد محترمی که گفته آقایان جهان آرام تر ! حتما یکی از بهره مند شدگان از هدیه حج تمتع یا .... است که از شنیدن این حرف ها در نظام جمهوری اسلامی هیچ دردی احساس نمی کند چرا که این حرف ها واقعا درد دارد و بلکه جا دارد جهان نیوز و دیگر سایت های ارزشی آبرو برای ... چیز باقی نگذارند .
Iran, Islamic Republic of
اینکه آقای دارابی قوی نیست حرف حقی است اما پورمحمدی هم که داعیه خیلی چیزها رو داره مگه کارنامه اش سفید و بدون اشکاله و مثلا طابق النعل بالنعل با آرمانهای انقلاب حرکت کرده؟
Iran, Islamic Republic of
... براي اينكه سوژه دست دشمنان ندهيم بهتر نيست همگي لال شويم ؟
من آقاي پور محمدي را نمي شناسم اما بخشي از حرفهايش درست است . حداقل اين را ميدانم كه بخاطر دگم بودن و آقاي ....پاي ماهواره به خانه باز شد . خنده در .... بر مردم حرام است حرام . صد رحمت به سيماي ..... هر چند شما با ايشان مشكل داريد
United States
آقای پورمحمدی جوری صحبت کرده انگار که شبکه سه، شبکه قرآن و حديث و منبر بوده! مگر شبکه سه مجموعه بی محتوا و ....خنده بازار را مديريت نکرده؟ مگر اين همان شبکه ای نيست که هنگام پخش مسابقه فوتبال، از پخش اذان هم دريغ می کند؟!.... آيا ضرغامی از روز برکناری پورمحمدی تلويزيون را رها کرده است؟! مثل اين که اين .... تحمل پايين آمدن از عرش خدمتگزاری!! را ندارند!!!
اگر نیروی خوبی مثل پورمحمدی دارد خوب کار می کند ؛عیبی ندارد که جوانگرایی کنند و تغییر و تحول بدهند اما نه در مورد ایشان باشد که جاهای زیاد دیگری هست که خوب کار نمی کنند ... نمی دانم این چه منطقی ست که مدیر موفق را به دلیل تحول ؛ تغییر ، جوانگرایی و... جابجا می کنند و این همه تجربه را راکد کرده و عوضش مدیری را که خوب کار نمی کند هیچ کاری به کارش ندارند و می گذارند با کار ناصوابش ضد تبلیغی باشد برای نظام عزیز جمهوری اسلامی ...
وای به حال کسانی که خود آگاه یا ناخود آگاه آب به آسیاب دشمن میریزند ...
مسئول عزیز !!!مسئولیت تو مایه اش خون شهداست حواست هست؟! دقت کن.
با کمال تاسف تلوزیون را ....اداره می کنند واز یک تفکر خاص تبعیت دارند
Iran, Islamic Republic of
شما طرفدار آقای معاون... هستید و برا همین دارید به پورمحمدی گیر میدید.
چرا خودتون تو اعتراضاتون به آدمای مختلف اندکی آرام تر نیستید؟
Iran, Islamic Republic of
سهمیه حج برای موارد خاص متداول است ومعمولا از طریق وزیر ارشاد اقدام می شود خوب حالا پس از سی سال خدمت ایشان هم به مکه رفته بهتر بازیگرانی است که معلوم نیست با چه رابطه ای به مکه رفته اند
Iran, Islamic Republic of
از پور محمدی بعید بود این چنین گافی بدهد البته دنیا دار امتحان است کار دارابی هم خوب بود در جواب اینهمه توهین به او حج هدیه دادالکی گیر ندهید
براساس نظر شما کسی نباید حرفی بزند چون ممکن است برداشت سوءشود. با این حساب چرا شما در مورد مهدی هاشمی با آنکه جرمش اثبات نشده بود اینقدر بزرگنمایی کردید، آیا هاشمی رفسنجانی را درون نظام نمی دانید و تیترهای خبری بی بی سی در آن زمان برای شما مهم نبود. تا چه زمان می خواهید از سیاست یک بام و دو هوا استفاده کنید؟
Iran, Islamic Republic of
"شبکه سوم سیما متعلق به یک شخص نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است"
پس بدانید ما مردم ایران اصلا مشکل نداریم که بدانیم پول بیت المال دست چه آدم هایی می افتد و چرا مدیران نالایق ت و این مملکت زیاد میشود.
دستش درد نکنه. خدا بهش عزت بیشتر عطا کنه.
Iran, Islamic Republic of
اقای ... جنابعالی که چند سال پیش در میدان شهدای رفسنجان علیه یکی از یاران انقلاب حاشیه سازی نمودی و حرف زدی یادت می اید؟ببین صندلی ریاست بر هیچ کس وفا نکرده و نمیکند برادر عزیز.در ثانی تابحال به خدمتگزاری شما نیاز بوده الان دیگر نیست.چرا این همه جار و جنجال براه میندازی؟خودت با ... بر سر خیلی ها همین کارها را کردی ایا هیچکدام از انها چنین واکنشی را از خود نشان دادند؟شما باید شیفته خدمت باشی نه تشنه قدرت
Iran, Islamic Republic of
نويسنده محترم. همه حرف هاي شما درست. من يكي از اعضاي جهاد دانشگاهي كه رهبري آن را ستون نظام خوانده اند هستم. همين مسائلي كه آقاي پور محمدي گفته را با گوشت و پوست لمس كرده ايم. به تمام نهادهاي نظارتي و ... هم بدون سرو صدا نامه دادهيامو جلسه گذاشته ايم و ... اما آنچه البته به جايي نرشد فرياد است. حالا اگر ما بعد از 2 سال مسائل مثلا جهاد دانشگاهي واحد تهران را علني كرديم كار خلافي انجام داده ايم يا سيستمي كه براي برطرف كردن نقايص هيچ راه كار قانوني يا در آن ديده نشده و يا آخرش اينكه قانون كيلويي چند؟ ..
Iran, Islamic Republic of
اون برادری که میگه مگر اقای پور محمدی دروغ گفته ضرغامی دوساله صدا و سیما را رها کرده چرا تا حالا که در مسند قدرت بود نمی گفت؟چون میترسید عزل بشه.حالا که دیگه می بینه او را برداشتن میگه .الان دیگه از سر دلسوزی نیست بلکه از سر لجاجت است که میگه
کلا ...ما وقتی که مدیرند به به چه چه میکند وقتی برکنار میشوند اه اه میکنند فکر میکنند ریاست ارثیه شونه
Netherlands
در زمان مدیریت همین فرد بود که برنامه هایی مانند نود، هفت،کوله پشتی و... که با هنجارها و ارزشهای جامعه ی ما نسبتی ندارند و همین طور سریالهای بی محتوایی مثل شبهای برره که جز ابتذال و توهین به ارزشهای جامعه ی اسلامی ما چیزی نداشتند پخش شد
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي پورمحمدي همون تهيه كننده معروف برنامه چراغ نيست !!؟
...تو که اینها رو دیدی،
خب زودتر استعفا میدادی
Iran, Islamic Republic of
شاید این بنده خدایی که به شبکه سه امده بهتر از پورمحمدی باشه. از کجا معلوم؟
Iran, Islamic Republic of
عزل و نسب این آقا یا اون آقا !!!
اینا چیه نوشتین بابا
خب بگه ، انتقاد کنه اونم از نوع شدید ،
مگه چیه
هیج جای دنیا از این اتفاقا نمی افته؟
تو مهد آزادی نخست وزیر رو با تخم مرغ می زنن ، چی میشه ؟
خواهش میکنم تو این وضع و اوضاع ، افکار مردم رو به هم نزنید .
این آقا در دوران مسوولیت خود استفاده لازم رو کرده از .... ، حالا که دستش کوتاه شده ، ....
Iran, Islamic Republic of
بله درسته!
ضرغامی 2 سال بود تلویزیون را خصوصا شبکه 3 را رها کرده بود که ساختمان پزشکان و خنده بازار و ... بسازد و در 90 به نظام تیکه بندازند
حالا خواسته جمع کنه
دستش درد نکنه
همین تصمیمات اشتباه و دید کوتاه شما (سایت جهان) باعث گسترش فتنه شد
آقای پورمحمدی:مدیر ! محترم رسانه ملی-دیشب شبکه من و تو و بی بی سی در مورد شما گزارش داشتند -من هم مانند شما از ضرغامی گله مند هستم-کاشکی ایشان از مدیران خود یک امتحان عقل می گرفتند!
الان مد شده هر که را برمیدارن پز اپوزیسیون میگیره-مرد حسابی گفتی چون نوکر نبودی شما را برداشتند پس این 30 ساله که مدیر بودی ....می کردی!
آقای پور محمدی متاسفم
راست میگه خب...تلویزیون هیچ برنامه خاصی نداره...اصولا مردم مجبورن سریالهای ماهواره رو ببینن.
هر چی میکشیم از ... که خودشونو عقل کل میدونن
United States
احسنت. تحلیل دقیق و منصفانه ای بود
Iran, Islamic Republic of
سلام من یکی از کارمندان سیما وشبکه هستم و قسم جلاله میخورم که جز حق به چیز دیگری فکر نمیکنم اولا آقای پورمحمدی در اردیبهشت 1382 و در دوره آقای لاریجانی به همین شکل جانشین آقای صافی که انصافا سهم موثری در ایجاد وبالندگی شبکه 3 داشت شدند و اینجا باید گفت ببری مال مسلمان و چو مالت ببرند بانگ و فریاد برآری که مسلمانی نیست اما آقای صافی اعتراضش به برکناری غیرمحترمانه را فقط با عدم حضور در مراسم تودیع نشان داد و کوچکترین واکنشی نشان نداد اما دوما در مورد این برکناری من تا حد زیادی با آقای پورمحمدی موافقم هر چند با صحبت های ایشان در مورد تخریب مدیران مخالفم اما جایگزینی آقای زین العابدین با ایشان را کاملا اشتباه و غیرکارشناسانه میدانم ایشان در مجموع 8 سال است وارد سیما شده و انتصاب وی باعث یاس و نامیدی اکثر کارکنان شبکه 3 شده است شبکه ای که بزرگترین ومهمترین هنرمندان رسانه را دارد حالا باید تحت مدیریت کم تجربه ترین مدیر سازمان قرار بگیرد شما ببینید عادل فردوسی پور 39 ساله با تجربه 20 ساله کار در شبکه 3 رضا جاودانی 43 ساله با تجربه 20 ساله کار در شبکه 3 مزدک میرزایی 42 ساله با سابقه کار 20 ساله در این شبکه بهزاد کاویانی 38 ساله با تجربه کار 15 ساله در این شبکه پیمان یوسفی 44 ساله با تجربه 20 ساله کار در شبکه 3 جواد خیابانی 45 ساله با 20 سال تجربه محمد رضا حسینیان 40 ساله با تجربه 20 ساله احسان علیخانی 32 ساله با 11 سال سابقه حبیبی قانع با 35 سال سابقه شریعت پناهی ها آقازمانی ها مهام ها کاشانی ها اینها مهمترین و بهترینهای کل سیما هستند حالا باید با این مدیر بی تجربه کار کنند و این ضرر میزند پس اینها که نام بردم کی باید مدیر شبکه 3 بشوند آنان همگی کارشناس مسلم رسانه هستند که حالا باید با یک مدیر... کار کنند و مطمئن باشید او نمیتواند بر این مجموعه عظیم افراد کارشناس مدیریت کند اما در مورد آقای دکتر دارابی بنده شخصا به سیمای دوران آقای میرباقری اعتراض فراوان دارم و تغییر را در این مورد لازم میدانستم اما نه حضور آقای دارابی با کمترین تجربه مدیریت رسانه اصولا مدیریت رسانه باید از داخل مجموعه باشد مساله ای که متاسفانه آقای ضرغامی عزیز در مورد معاونت سیما آنرا رعایت نکردند مدیریت .... کردن ایشان داد همه را در آورده ایشان با انتصاب ..... خود برای قلب سیما یعنی اداره کل اطلاعات و برنامه ریزی عملا رسانه را از برنامه های جذاب ....کرده است و این مسئله ای است که دوست و دشمن بر آن اذعان میکنند ایشان با مجریان و تهیه کنندگان شخصا وارد مذاکره میشود و مدیران شبکه ها بیخبرند و این باعث میشود آنها که مجوز خود را از بالا دریافت کرده اند دیگر مدیران شبکه ها را به هیچ میگیرند و این موضوع همه چیز را تحت الشعاع قرار داده است به هر حال من با این قسمت از صحبتهای آقای پورمحمدی در مورد رها کردن سیما مخالفم ولی کم عنایتی به این حوزه را تایید میکنم و به عنوان یک خودی 100 درصد به برادر فرزانه ام جناب ضرغامی توصیه میکنم درباره .... هم فکری بکنند چون با این وضعیت آینده خوبی برای سیما متصور نیستم از عزیزانم در سایت وزین جهان هم تشکر میکنم و دغدغه آنان را پاس میدارم این عرایض کاملا مدلل است و من باز هم تکرار میکنم والله بجز نفع سازمان به چیز دیگری فکر نمیکنم
Iran, Islamic Republic of
اب که راکد بمونه .... .برای ما انسانها هم صادقه
Iran, Islamic Republic of
وای به روزی که بچه حزب الهی ها بجان هم بیفتند آقای پور محمدی شما چرا
Iran, Islamic Republic of
راست میگه اگر عاقل بودیم برای بیگانه خوراک درست نمی کردیم آن هم در رسانه ای که زیر مجموعه مقام معظم رهبری ایکاش آقای پور محمدی سریع جبران کند
Iran, Islamic Republic of
ربطی به شبکه های دشمن ندارد
Iran, Islamic Republic of
من کارمند صدا وسیما هستم واقعا سازمان ما در حال فرسوده شدن است وباید فکر اساسی کرد اما به دلیل همین حاشیه سازی ها تغییرات خیلی سخت انجام می شود وهمه به هم وصل هستند تهیه کننده به مدیر مدیر به با زیگر وسعی بدنه بر این است که وضع فعلی تغییر نکند چون وضع مطلوب جریان خاصی است اگر فکری به حال موجود نشود نیروهای با انگیزه هم نا امید می شوند از سایت جهان که این فرصت را فراهم کرده که در این مورد گفتگو شود متشکرم از طرف جمعی از همکاران رسانه ملی
Iran, Islamic Republic of
ماحاضریم میزبان آقای پور محمدی وتهیه کنندگان ساختمان پزشکان وبرنامه نود وهمین آقای مدیری را دعوت کنیم در جلسه پرسش وپاسخی جواب گویی سولات ما با شند این امر مقام معظم رهبری است که صدا وسیما پاسخگو باشد ما کا به افراد نداریم برای ما گفتمان انقلاب همه است که متا سفانه شبکه سه عملکرد خوبی نداشته است
من از تهیه کنندگان سیما هستم. احترام زیادی برای آقای پور محمدی قائلم و در این جلسه نیز حضور داشتم. اما آنچه مرا آزرده کرد تغییر ایشان نبود. چون تغییر نیاز یک مجموعه است. اما ...
واقعا براتون متاسفم ، اينقدر سياسى بازى نكنيد...
یک زمانی بود مردم سر یک ساعت معین خودشون رو به منزل میرسوندند تا برنامه های تلوزیون خودمون رو ببینند اما حالا چی...
چرا نظرات را سانسور ميكنيد
Iran, Islamic Republic of
این چه بلایی است بر سر مسئولان امده که هیچ کس حق برکناری انها را ندارد درست یا غلط؟
چه خبر است ایا باید تا ابد رئیس بمانند؟...