سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

شوخی مهران مدیری و عادل با پورمحمدی

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 250298
مدیر سابق شبکه سه سیما با بیان اینکه از دو سال پیش مدیریت تلویزیون در صدا و سیما به حال خود رها شده است، گفت: برای به کارگیری مدیران در این رسانه نه امتحان هنر بلکه باید از آنان آزمون عقل گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ˈعلی اصغر پور محمدیˈ شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از وی بعنوان ˈمدیر با سابقه تلویزیونˈ که از سوی جمعی از هنرمندان و برنامه سازان در ایوان شمس برگزار شد، پورمحمدی همچنین از ضرغامی خواست تا در انتصاب مدیران نه امتحان هنر بلکه امتحان عقل از آنان بگیرد زیرا بسیاری از رخدادها ناشی از بی تدبیری مدیران است.

وی تاکید کرد: اگر من پور محمدی خودی نیستم پس دیگر چه کسی خودی است؟ تمام اینها ناشی از بی تدبیری است و اگر عقل نباشد همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند، در مسایل مختلف به مشکل برخورد می کنیم.
 
وی از همه مدیران، برنامه سازان و هنرمندانی که در دوره مسوولیتش در شبکه سه وی را همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد و با قدردانی از روسای سازمان صدا و سیما و معاونان دوره های پیشین معاونت سیما که در این جلسه حضور داشتند، گفت: من مدیر ˈتوسری خورˈ نبودم.
 
وی از ˈمجید زین العابدینˈ که عهده دار مدیریت شبکه سه سیما شده است، به عنوان یک فرد مومن و متعهد و از مدیران و هنرمندانی یاد کرد که در دوره مدیریت وی که سابقه فعالیت خوبی دارد.
 
علی اصغر پورمحمدی از سال 1382 و به مدت 9 سال مدیریت شبکه سه سیما را بر عهده داشت.

** همراهی مسوولان سیاسی با چهره های هنری در تودیع پورمحمدی
 
در آیین تجلیل از پورمحمدی علاوه بر جمعی از مدیران شبکه سه، برنامه سازان و هنرمندان،برخی مسوولان سیاسی حضور داشتند.
 
از جمله مهمانان حاضر در این برنامه می توان به حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، سیدمحمدهادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی نماینده سابق مجلس، سیدرضا نیری سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی و سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو اشاره کرد.
 
از میان هنرمندانی که در این جمع حضور یافته بودند نیز می توان از کمال تبریزی، مهران مدیری، امین تارخ، فریدون جیرانی، مهران غفوریان، زهرا سعیدی، پیمان قاسمخانی، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، مهراب قاسمخانی، حسن فتحی، بهروز افخمی، مجید صالحی، همایون اسعدیان، عادل فردوسی پور و جمعی از تهیه کنندگان و کارگردانان تلویزیونی که سابقه همکاری در شبکه سه سیما را داشتند، نام برد که برخی از آنان در پشت تریبون حاضر شدند و در قدردانی از تلاش های پورمحمدی در شبکه سه سخن گفتند.
 
مهران مدیری، بازیگر و کارگردان نیز با بیان این مطلب که از سال 68 در رادیو با پورمحمدی همکار بوده و سابقه 23 ساله همکاری با این مدیر را دارد، با خنده خطاب به وی گفت: در این مدت که بی کار شدید، استراحت کنید و کمی تلویزیون نگاه کنید و این وضعیت را دوره ای بدانید که به آن نیاز داشتید. صدا سیما هرگز نیرویی چون شما را از دست نخواهد داد و حتما به شکل بهتری مشغول به کار خواهید شد.
 
مدیری گفت: پورمحمدی کسی است اگر کسی را دوست داشته باشد او را پشتیبانی می کند اما اگر خوشش نیاید پدرش را در می آورد.
 
ˈعادل فردوسی پورˈ مجری برنامه 90 نیز بخشی از موفقیت های این برنامه تلویزیونی را مرهون حمایت های پورمحمدی دانست و با خنده گفت: از این پس آقای پورمحمدی دوشنبه شب ها راحت هستند.
 
داریوش فرهنگ، فریدون جیرانی، کمال تبریزی، امین تارخ، حجت الاسلام ابوترابی فرد، حجت الاسلام طباطبایی، همایون اسعدیان، بهروز افخمی و رییس فدراسیون تکواندو ازدیگر کسانی بودند که در این جمع درباره ویژگی های پورمحمدی و نحوه مدیریت وی بر شبکه سه سخن گفتند.
 
حجت الاسلام ˈمصطفی پورمحمدیˈ رییس سازمان بازرسی کل کشور که نسبت فامیلی با پورمحمدی دارد نیز در سخنانی از اینکه همه حاضران با ناراحتی از تغییر مدیر شبکه سه یاد کردند، انتقاد کرد و گفت: باید خوشحال باشید که یک دوست با عاقبت به خیری دوره خدمت خود را پشت سر گذاشت و در دوره خود موفق هم بود.
 
وی از برپایی جشن رمضان، جشن عاطفه ها و نیز جشن نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی به عنوان ابتکارات پورمحمدی در دوره مدیریت شبکه های تلویزیونی یاد کرد که پایه گذار حرکت های مهمی در کشور بوده است.
 
این مراسم با اهدای لوح یادبود از سوی نهادها و هنرمندان به پورمحمدی پایان یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *