شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱

موضع دارابی درمورد تغییر مدیر شبکه سه

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 249201
معاون سیمای ایران گفت: استراتژی جوان‌گرایی در سیما از رویکردهای اصلی سازمان است.
به گزارش جهان، علی دارابی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تغییرات مدیریتی در شبکه سوم سیما این اقدام را استراتژی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: یکی از رویکردها و اهداف اصلی ما مقوله جوان‌گرایی است و از مدیران باسابقه در سایر بخش‌های سازمان استفاده خواهد شد.

او ادامه داد: بهتر این است تا مدیران جوان‌تر، با انگیزه‌تر و کاراتر وارد عرصه‌های مدیریتی شده و به فعالیت بپردازند.

معاون سیما با بیان این مطلب که مدیران ممکن است در عرصه‌های مختلفی حضور یابند، خاطرنشان کرد: هر مدیر طبق وظایف خود در سنگری از سنگرهای سازمان‌های مختلف فعالیت می‌کند و ممکن است در موقعیت دیگری جهت خدمت فراخوانده شود که این یک امر معمول در تمامی سازمان‌ها به شمار می‌رود.

او با اشاره به اینکه با رفت و آمد مدیران، برنامه‌های خوب سازمان تقویت شده و برنامه‌های بهتر نیز تولید خواهند شد، اضافه کرد: رویکرد برنامه‌های چالشی مانند برنامه اقتصادی «پایش» که مورد استقبال وسیع بینندگان نیز قرار گرفته، ادامه خواهد یافت و علاوه بر این شاهد برنامه‌ها و ساختارهای متنوع‌تری خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *