پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

واکنش‌مثبت دبیرخانه‌مجمع‌تشخیص به تکذیبیه دفتر رئیس جمهور

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 248740
روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: با توجه به اینکه بازار ارز نیز نیازمند تلاش و کمک همه جانبه برای دستیابی به تعادل و ثبات است، لذا از هرگونه اظهارنظر درباره اطلاعیه اخیر مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور خودداری می‌کنیم.
به گزارش جهان، در پی تکذیب اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور، روابط عمومی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
در این اطلاعیه آمده است:
 
با توجه به این که جامعه ما این روزها نیاز به آرامش دارد و بازار ارز نیز نیازمند تلاش و کمک همه جانبه برای دستیابی به تعادل و ثبات است، لذا از هرگونه اظهارنظر درباره اطلاعیه اخیر مرکز روابط عمومی دفتر رئیس جمهور خودداری می‌کنیم.

به گزارش جهان، محسن رضايي روز شنبه در گفت وگو با خراسان گفته بود: [پس از نشست خبري روز چهارشنبه] از رئيس جمهور سوال کردم که شما چه کاري با ارز مي خواهيد انجام دهيد که وي اطمينان داد طي همين ۲هفته در عمل اقدامي براي ارز انجام دهد و تغييراتي در اين باره رخ دهد. وي ادامه داد: حالا منتظر مي مانيم تا ببينيم در اين دو هفته چه اتفاقي مي افتد.

به دنبال این مصاحبه، دفتر رییس جمهوری نقل قول رضایی را "عاری از حقیقت و کذب محض" دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *