جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۵
اوباش‌ به میدان آمدند

عزم جدی برای قلع و قمع دلال‌های اصلی بازار ارز

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 247894
عزم جدی دستگاه‌های امنیتی و نظارتی برای برخورد با دلال‌های اصلی بازار ارز که با سوداگری‌های خود وضعیت بی‌سابقه‌ای را در افزایش کاذب قیمت ارز در طی روزهای اخیر ایجاد کرده‌اند، این افراد با اجیر کردن تعدادی از اراذل و اوباش تحرکات ایذایی مانند تهدید بازاریان به بستن مغازه‌ها، حمله به بانک و آتش زدن سطل‌های زباله را اجرا کردند.
عزم جدی برای قلع و قمع دلال‌های اصلی بازار ارز
به گزارش جهان، صبح امروز در اثر تحریک تعدادی از افراد شناخته شده با سوابق منفی در بازار تهران، بازاریان به بستن مغازه‌هایشان تشویق شدند و این شایعه نیز در بازار پخش شد که قرار است به بازار حمله شود و هر مغازه‌ای که باز باشد، غارت خواهد شد.

به‌دنبال تکثیر پر حجم این شایعه، تعدادی از مغازه‌ها کرکره‌های خود را پایین کشیدند اما برخی دیگر از مغازه‌ها همچنان به فعالیت‌های جاری خود ادامه می‌دادند تا اینکه خبری مبنی بر آتش زدن سطل‌های زباله در خیابان امام خمینی(ره) منتشر شد و فضای روانی منفی ایجاد شده موجب شد تعداد دیگری از مغازه‌ها نیز تعطیل شوند.

به هر حال، اخبار رسیده از بازار تهران به‌ویژه صرافی‌ها و طلا فروشی‌ها حاکی است که علت اصلی تعطیلی مغازه‌ها نگرانی آن‌ها از تأمین امنیت موجودی و سرمایه‌هایشان بوده است و حمله به یکی از شعب بانک مسکن در چهار راه استانبول نیز نشان می‌دهد که این نگرانی‌ها بدون وجه نیست.

تلاش برای احیای آشوب و ناآرامی در کشور البته این‌بار در پوشش ناآرامی و اعتراض‌های اجتماعی جزو برنامه‌های اعلام شده رژیم صهیونیستی است، به‌طوری که در ابتدای هفته جاری آویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به‌زودی در ایران آشوب‌های اجتماعی رخ خواهد داد.

با این حال، به نظر می‌رسد شناسایی و برخورد قاطع با سرحلقه‌های دلالی در بازار ارز و همچنین مشخص شدن پشت‌پرده‌های اصلی ناآرامی امروز در بازار تهران و برخی از خیابان‌های اطراف کار مشکلی برای نهادهای امنیتی کشور نباشد و مردم نیز به‌شدت از قلع و قمع این جریان‌های فاسد و بازگشت آرامش و ثبات به فضای اقتصادی کشور استقبال می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جهان نیوز دست از التهاب آفرینی بیشتر بردار که به نفعت نیست.
United States
اسرائیل، اون هیچ غلطی نیست
Iran, Islamic Republic of
صهیونیست ها قدرت و عرضه سازماندهی هیچ گروهی در ایران ندارد بی خود دشمن را بزرگ نکنید ...
Iran, Islamic Republic of
مردم مشکل دارند برنج هندی 50 هزار تومان شده بیچاره شدیم...
United States
مردم عزيز در منازل بمانيد و صداتونم در نياد اتفاقي نيوفتاده هر چي هم شد چيزي نگيد زشت بابا بزاريد دولتمردان عزيز كارشان را بكنند گروني مشكلي نيست...
حتما نذاريد در قسمت بازديد كنندگان
جهان نیوز خجالت بکش مگه شما تو این مملکت زندگی نمیکنید ؟...
تاوقتی پایه قیمت گذاری ارز در کشور دست دلال ها باشه این همین آش و همین کاسه هست مرگ یکبار شیون هم یک بار این دندون خراب را باید خیلی وقت پیش میکشیدین حالا که حسابی سود هنگفت زدن به جیب تا دوساعت دیگه هم جریانو سیاسی میکنن که کسی جرات نکنه برخورد کنه
عاقلان دانند که واقعیت چیست
این وضعیت بازار واقعا مایه شرمساریه دولته
Germany
بخش اعظم بالارفتن قیمت دلار برخواسته از رانت درون سیستم دولت می باشد واگرنه مردم عادی جه خبراز میزان ذخایر ارزی و تحولات پشت پرده کشور دارند که خواسته باشند وارد اینجور صحنه ها بشن - مردم عادی تنها در زمان جنگ و رای دادن مورد نیاز هستند
باور کردیم همی که شما میگید درسته
Iran, Islamic Republic of
خوب بعد میگن بخاطر دلالها نیست بازار بالا نمیره
بعد اونی که گفته برنجی هندی 50 هزار تومان شده بیا همین شمال کشور الان برنج 3700-4000هزار تومان هم پیدا میشه و کیفیتش هم بهتره
اینقدرها هم که میگین دشمنان قوی نیستند-
جهان نیوز کم کم داره مشخص می کنه که رسانه ی یکی از سران قواست.
یک لودر بردارید و راسته ارز فروش ها رو صاف کنید. ببنید این دفعه کار کیه؟