شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

مار دو سر به حیوانات خانگی پیوست+تصاویر

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 246517
بسیاری از خانواده های غربی در خانه هایشان از حیوانات خانگی نگه داری می کنند که گاهی اوقات در میان آن ها موارد عجیبی نیز دیده می شود.
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، این مورد درباره خانواده ای در جنوب کارولینای آمریکا بسیار عجیب تر نیز هست چرا که آن ها از یک مار دوسر در خانه نگه داری می کنند.
 
مورد عجیب تری که در مورد این مار می توان گفت این است که دو سر این مار در انتهای بدن آن است و در کنار هم قرار ندارد. همچنین نکته جالب این است که هر دو سر بدن می توانند کل بدن را کنترل کنند و باعث ایجاد مشکل بین آن ها شده است.
 
 
 
این مار حتی مورد بررسی سایت نشیونال جئوگرافیک نیز قرار گرفته است و آن ها نیز این مورد را بسیار عجیب اعلام کردند و احتمال پیدا شدن چنین ماری را بسیار نادر دانستند.
 
این مار البته اندازه ای بسیار کوچک دارد و کاملا بی آزار هستند و بسیار شبیه به کرم های خاکی است. خانواده ای که صاحب این مار هستند می گویند برای آن ها دو نام انتخاب کرده ایم چرا که آن ها دو سر دارند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *