دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۴
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه:

پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را خاک آمریکا تلقی می‌کنیم

فقط ما و آمریکایی‌ها از پهباد RQ170 اطلاع داریم
سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 246419
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پایگاه های واشنگتن در کشورهای منطقه را خاک آمریکا تلقی می کنیم.
پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را خاک آمریکا تلقی می‌کنیم
به گزارش جهان، سردار  ˈامیرعلی حاجی زادهˈ در گفتگو با شبکه خبر با تبریک فرارسیدن هفته دقاع مقدس، خاطر نشان کرد: با کشورهای همسانه سر جنگ نداریم و احساس بدی هم نسبت به این کشورها نداریم ، البته آمریکایی ها به دنبال حل مشکلات مالی خود به ایران هراسی دامن می زنند تا تسلیحات خود را به فروش برسانند.

وی در باره هواپیمای (آر.کیو.170) که در اختیار نیروی هوافضای سپاه قرار دارد، گفت: این هواپیما مجهز به سنسورهای فوق سری و جاسوسی است که فقط آمریکایی ها که سازنده آن هستند و ما از آن اطلاع داریم.

سردار حاجی زاده ادامه داد: بعد از سقوط هواپیمای جاسوسی (یو 2) توسط شوروی سابق این دومین افتضاح آمریکایی ها در زمینه جنگ الکترونیک بود.

* آمریکا نمی تواند در دریا با ایران مقابله کند


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در این گفتگو تصریح کرد: توانمندی های آمریکایی ها نمی تواند با توانمندی های دریایی جمهوری اسلامی مقابله کند.

به گزارش ایرنا، سردار دریادارپاسدار ˈ علی فدویˈ رزمایش آمریکا و 25 کشور در حاشیه دریای عمان را نمایشی توصیف کرد و خطاب به کشورهایی که در پی تامین انرژی مورد نیاز خود از خلیج فارس هستند،گفت: آمریکایی ها نه تنها مایه امنیت نیستند بلکه عامل اصلی نا امنی در منطقه خلیج فارس هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاشکی سخنگوی وزارت خارجه هم مثل ایشون قاطع موضع میگرفت
United States
برادران وزارت خارجه ادبیات سخن گفتن با دشمن رو از این بسیجی مقتدر یاد بگیرند
Iran, Islamic Republic of
جیگرم حال میاد وقتی سخنان سرداران سپاه رو میخونم. خوشم میاد که کم نمیذارند. جواب دشمن رو باید دشمن شکن داد
ایوالله سردار بسیجی