چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
سردار حاجی زاده:

تهدید صهیونیست‌ها علیه ایران عملی شود از صفحه روزگار محو می‌شوند

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 240126
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.
تهدید صهیونیست‌ها علیه ایران عملی شود از صفحه روزگار محو می‌شوند
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌ها است که در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: این افتخاری بس پر ثواب است که نصیب رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی شده و با تحقق آرمان نابودی رژیم صهیونیستی ، خاورمیانه جدید با اراده ملت‌های مسلمان منطقه شکل گیرد.
 
وی افزود:اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: ما معتقدیم عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس غیرمتعهد‌ها و نیز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر به یک جنگ روانی و تبلیغاتی شباهت دارد اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، این کار می‌تواند تنها کار مثبت این رژیم جلاد و کودک‌کش در طول عمر منحوس خود باشد.
 
سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی کردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌کنیم چرا که فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.
 
وی با اشاره به سایر ره آوردهای حمله رژیم صهیونیستی به ایران گفت: از سوی دیگر این اقدام صهیونیست‌ها، کلکسیون پرنده‌های غربی موجود در ایران شامل هواپیما‌های بدون سرنشین اسکن ایگل، شِدو و RQ170 و هواپیماهای F15 و F16 رژیم صهیونیستی را به دست فرزندان ملت شگفتی‌ساز ایران در نیروهای مسلح تکمیل خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سردار دمت گرم. خداوكيلي خيلي باحال بود ، مخصوصاً بند آخر...
واقعاً حال كردم...