جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

درودگر دست بزن دارد!

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 245967
مدیر عامل باشگاه داماش با تاکید بر اینکه سناریوی تیم‌های سقوط کننده از رقابت‌های لیگ برتر در فدراسیون فوتبال تدوین شده است، به انتقاد از شرایط حاکم بر فوتبال ایران پرداخت و گفت: آقایان در فدراسیون فوتبال هر بلایی می‌خواهند سر داماش می‌آورند.
به گزارش جهان، امیرعابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش در گفتگو با مهر در خصوص شکست تیم فوتبال این باشگاه مقابل تیم راه آهن در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روز جمعه مراسم معارفه حمید درخشان به بازیکنان تیم داماش را انجام دادیم و او در بازی با تیم راه آهن برای هدایت تیم روی نیمکت ننشست و افشین ناظمی و دارکو این مسئولیت را برعهده گرفتند.

دوستانی در حق ما جفا کردند که انتظارش را نداشتم


"در بازی روز جمعه پی بردم بازیکنان ما هنوز از شوک شکست سنگین مقابل تیم فجرسپاسی بیرون نیامده‌اند"، وی با بیان این جمله افزود: بلافاصله بعد از آن شوک هم ما شوک دیگری به تیم وارد کردیم و آن هم تغییر سرمربی تیم بود. متاسفانه پس از تغییر سرمربی تیم شاهد اظهارنظر برخی از دوستان در رسانه‌ها به ویژه در برخی از فضاهای مجازی بودیم که به هیچ وجه از آنها انتظار چنین اظهارنظرهایی را نداشتیم. در واقع این دوستان با اظهارنظرهای خود در خصوص تغییر هرندی روی تمرکز بازیکنان تاثیر منفی گذاشتند و در حق تیم داماش و ما جفا کردند.

پنالتی راه آهن، پنالتی نبود

عابدینی در خصوص قضاوت بازی داماش گیلان - راه آهن تاکید کرد: متاسفانه در دقیقه 4+90 بازی داور یک پنالتی را به ضرر تیم ما و به سود تیم راه آهن اعلام کرد. من هنوز فیلم بازی را ندیده‌ام اما آنچه را که ما در ورزشگاه دیدیم این بود که بازیکن تیم راه آهن در آفساید بود و علاوه بر آن خطای پنالتی نیز روی این بازیکن صورت نگرفت.

فدراسیون فوتبال به دنبال انحلال داماش است

مدیرعامل باشگاه داماش تصریح کرد: شواهد نشان می‌دهد که در یک سناریوی از پیش تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال قرار گرفته‌ایم و برای انحلال ما گام به گام پیش می‌روند. برای اولین بار در این فصل شاهد بودیم که تیمی را به خاطر تخلف چند تماشاگر منتسب به آن تیم از میزبانی محروم کردند، اتفاقی که برای ما رقم خورد از میزبانی دیدار مقابل راه آهن محروم شدیم.

ما را مجبور کردند در شرایط یکسان با راه آهن بازی کنیم

وی در همین خصوص تاکید کرد: ما را مجبور کردند که خارج از خانه و در یک استان دیگر بازی کنیم. اگر تماشاگران داماش مرتکب تخلفی شدند و فحاشی کردند بازیکنان ما که خلافی انجام ندادند. می‌توانستند حکم به برگزاری بازی ما در خانه بدون تماشاگر بدهند. بازیکنان ما که به داور اعتراضی نکرده و یا با بازیکنان تیم حریف درگیر نشده بودند.

سر داماش را بریدند!

عابدینی خاطرنشان کرد: چرا ما باید از فرصت‌های میزبانی خود محروم شویم و شرایط یکسانی با تیم راه آهن داشته باشیم؟ چرا باید پول بدهیم که در استانی دیگر بازی کنیم؟ چرا بلافاصله حکم قطعی در خصوص رای کمیته انضباطی ما دادند بدون فرجام خواهی؟ در واقع آقایان سر تیم داماش را بریدند!

فدراسیون دیگر کاسه صبر همه را لبریز کرده است

مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به این پرسش که "شما در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب مجدد کفاشیان داشتید. حالا چرا به انتقاد تند از فدراسیون فوتبال می‌پردازید؟"، گفت: وای به حال فوتبال و فدراسیونی که دیگر کاسه صبر همه را لبریز کرده است. من در انتخاب آقایان نقش داشتم، در خلاف‌های آنها که نقشی ندارم! من از آقایان حمایت نکردم که هوای مرا داشته باشند. آقایان در فدراسیون فوتبال نباید فکر کنند که بریدن سر تیم ما نشانه اقتدار آنهاست.

حرف بزنم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود

وی تاکید کرد: آقایان در فدراسیون فوتبال چون سکوت کرده‌ام و صدایم در نمی‌آیند، هر بلایی که می‌خواهند سر تیم داماش می‌آورند. من در همین جا به آنها می‌گویم، کاری نکنید درباره چیزهایی که نباید صحبت کنم، موردی را مطرح کنم که آن وقت دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

آقایان عرضه دارند عزل و نصب‌های‌شان در تیم ملی را مدیریت کنند

مدیرعامل باشگاه داماش ضمن انتقاد شدید از عملکرد مدیران شاغل در فدراسیون فوتبال گفت: آقایان در فدراسیون فوتبال خیلی عرضه دارند عزل و نصب‌های خود در تیم ملی را مدیریت کنند. خیلی مدیریت دارند بازی‌های لیگ برتر را مدیریت کنند. تعطیلی طولانی مدت بازی‌ها باعث شده که آفت به جان باشگاه‌ها بیفتد و خروجی این تعطیلی‌ها نیز شکست مقابل تیم ملی فوتبال لبنان می‌شود!

تدوین سناریوی تعیین تیم های سقوط کننده در فدراسیون فوتبال

وی در همین خصوص تاکید کرد: روی سخن من با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز هست. اگر آقایان در فدراسیون جمع شده‌اند که فوتبال را نابود کنند این موضوع را رسما اعلام کنند. این چه برخوردی است که می‌کنند؟ قرار بود بدین شکل برخورد شود که باشگاه‌های خصوصی را زمین بزنند؟ وقتی آقایان یک شبه تصمیم می‌گیرند که 4.5 تیم از لیگ برتر به رقابت‌های لیگ آزادگان سقوط کند، پیرو آن سناریویی را تعیین می‌کنند که چه تیم‌هایی سقوط کنند.

می‌ترسم جواب درودگر را بدهم و وی مرا با چاقو بزند

عابدینی در خصوص اظهارنظر اخیر درودگر که گفته بود "عابدینی فکر می‌کند پدر معنوی فوتبال ایران است"، خاطر نشان کرد: من می‌ترسم جواب درودگر را بدهم و او مرا با چاقو مرا مورد ضرب و جرح قرار دهد! سابقه درودگر این موضوع را تایید می‌کند، چون او دست بزن دارد و در این خصوص بزرگ و کوچک هم نمی‌شناسند!

من در مصاحبه خود نام ملوان را نیاوردم

وی در همین خصوص تصریح کرد: درودگر حتما از اساتید فوتبال ایران است و من در خصوص وی اشتباه می‌کنم! من در مصاحبه خود اصلا نام تیم ملوان را نیاوردم. من در مصاحبه خود گفتم همسایگان ما نه تیم ملوان. متاسفانه در شرایط فعلی هر فردی که می‌خواهد ادعایی داشته باشد مقابل ما می‌ایستد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وقتی به عنوان سرپرست درزمان دادکان تیم فوتسال را همراهی می کرد یکی ازبازیکنان را ...ازان موقع به ایشان که اسمش صادق است میگویندصادق .............