شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
هفته هشتم ليگ برتر

استقلال، گربه سياه را برد

شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 244813
تيم استقلال هفته هشتم ليگ برتر را با پيروزي پشت سر گذاشت.
به گزارش اجهان به نقل از ايسنا، در ادامه هفته هشتم ليگ برتر تيم استقلال با نتيجه دو بر صفر برابر راه آهن به پيروزي رسيد.

اولين موقعيت خطرناك بازي را شاگردان دايي در دقيقه پنج بوجود آوردند، جايي كه مهدي رحمتي در دادن پاس مرتكب اشتباه شد و توپ جلوي پاي مهاجم راه آهن افتاد اما دروازه بان استقلال با خوش شانسي دروازه اش را بسته نگه داشت. در ادامه استقلالي‌ها به حملاتشان افزودند و چند موقعيت نصفه و نيمه هم ايجاد كردند تا اينكه اولين گل آبي‌پوشان را آرش برهاني در دقيقه ۸ و روي پاس ميثم حسيني به ثمر رساند.

حملات استقلالي‌ها بعد از اين گل ادامه داشت و آبي‌پوشان با دوندگي‌هاي زياد موقعيت ديگري را هم خلق كردند، اما اين توپ با اختلاف اندك كمي به بيرون رفت.

در ادامه، بازي در ميانه‌هاي زمين پيگيري مي‌شد تا اينكه در دقيقه ۲۰ شاگردان قلعه‌نويي اين بار توسط خسرو حيدري دروازه راه‌آهن را تهديد كردند و شوت اين بازيكن با اختلاف اندك از بالاي دروازه به بيرون رفت.

اما بهترين موقعيتي كه راه‌آهني‌ها مي‌توانستند در آن بازي را به تساوي بكشانند، ضربه پنالتي‌اي بود كه بهادر عبدي به دست آورد. در دقيقه ۴۰ بازي ميثم حسيني روي فرزاد آشوبي مرتكب خطا شد اما بهادر عبدي توپ را به جايي فرستاد كه رحمتي حركت كرده بود.

در نيمه دوم بازي راه‌آهني‌ها شروعي بهتر از حريفشان داشتند و در ابتدا فرزاد آشوبي با نفوذ به محوطه جريمه استقلال شوت محكمي را روانه دروازه كرد اما اين توپ نيز با فاصله اندك از كنار دروازه به بيرون رفت. در دقيقه ۶۰ بازي استقلالي‌ها توسط جانواريو موقعيت گل خوبي به دست آوردند و اين بازيكن برزيلي شوت محكمي را به طرف دروازه راه‌آهن فرستاد كه فرشيد كريمي آن را در دور كرد. حملات آبي‌پوشان ادامه يافت تا اينكه اين بار جواد نكونام در دقيقه ۷۳ از پشت محوطه جريمه شانسش را امتحان كرد اما شوت اين بازيكن آرام بود و اين بار دروازه‌بان راه‌آهن اين توپ را در دو ضرب جمع كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اما شايد بهترين موقعيت شاگردان دايي را بهادر عبدي به دست آورد. اين بازيكن در دقيقه ۷۵ روي پاس عباسفرد در فاصله دو متري دروازه، با رحمتي تك به تك شد اما توپ روي سرش ننشست و دروازه‌بان استقلال توپ را به راحتي جمع كرد. راه‌آهني‌ها به فشارشان افزودند و اين بار عباسفرد در دقيقه ۷۷ روي ضربه سر، دروازه رحمتي را تهديد كرد. شاگردان امير قلعه‌نوعي در ادامه نبض بازي را در دست گرفتند و اين بار فريدون زندي در دقيقه ۸۱ روي ضربه كاشته توپ را به سمت دروازه راه‌آهن فرستاد اما با اصابت توپ به ديرك دروازه به بيرون رفت. در ادامه نيز ميثم بائو در دقيقه ۸۲ با نفوذ به خط دفاعي راه‌آهن، و زدن ضربه‌اي فني، توپ را به كنج دروازه راه‌آهن فرستاد و در حالي كه كريمي نظاره‌گر آن بود، توپ وارد دروازه شد تا بدين ترتيب استقلال با نتيجه دو بر صفر بازي را از راه‌آهن ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *