چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
افشاگری مدیر اجرایی کمپ مرحوم حجازی

کمپ استقلال را با کلاهبرداری ساختم!

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 396379
مدیر اجرایی کمپ استقلال گفت: آقایان من حقوق‌بگیر را در باشگاه ۴۴ میلیون تومان بدهکار کردند ولی حرف‌هایی می‌زنم که مردم مدیران استقلال را بشناسند.
به گزارش جهان ، مرتضی کامرانی مدیر اجرایی کمپ مرحوم حجازی در گفت و گو با فارس اظهار داشت:از سال ۱۳۷۵ تاکنون در مجموعه استقلال به شکل‌های مختلف فعالیت کردم ولی حالا کار به جایی رسیده که می‌خواهم بگویم این مدیران سالهای گذشته چه کار‌ها که نکرده‌اند!

وی افزود: دوست دارم مدیران استقلال بدانند به زودی هر چه در مورد آنها می‌دانم بر ملا خواهم کرد. حتی حاضرم رودر رو همه چیز را به خودشان هم بگویم که یک وقت کتمان نکنند.

مرتضی کامرانی که سال گذشته مدیریت کمپ مرحوم حجازی را بر عهده داشت در ادامه به فارس گفت:من این کمپ را با دروغ و کلاهبرداری ساختم!از همان زمانی که مجوز زمین شهری را گرفتم روزه سکوت هم گرفتم و حرفی نزدم اما حالا دیگر بس است و باید خیلی حرف‌ها را بزنم. فقط چند روز به من فرصت بدهید.

وی با بیان اینکه بهرام افشارزاده به او احترام گذاشته است گفت: منظور من افشارزاده نیست ولی با تمامی مدیران عامل، معاونان و دست اندرکاران باشگاه استقلال حرف‌های زیادی دارم که آنها را بازگو خواهم کرد.به همه می‌گویم که در این ۲۰ سال چه اتفاقاتی در باشگاه رخ داده تا آنها بدانند مدیران باشگاه چه کسانی بوده‌اند.

کامرانی در خصوص دلایل این ناراحتی خود تاکید کرد:آقایان شب عید دو فقره چک بابت مخارج اینجا به من داده بودند ولی الان به باشگاه اعلام کرده‌اند که مبلغ ۴۴ میلیون تومان به باشگاه بدهکار هستم. نمی‌دانم چرا من را وارد این ماجراها کرده‌اند. من که سالها در این باشگاه حقوق بگیر بوده‌ام اصلا روحم از مخارج خبر ندارد ولی به یکباره می‌بینم یک چیزی هم به باشگاه بدهکار شده‌ام. جالب است که من کمپ استقلال را طوری ساختم و آماده کردم که ورزشگاه نقش جهان با آن همه خدمه هنوز آماده نشده ولی در آخر جواب من را اینگونه می‌دهند.چرا باید من را بدهکار کنید؟

وی در پایان گفت: فعلا همین قدر صحبت‌هایم بماند تا بعدا در مورد خیلی از مسائل شفاف صحبت کنم.

به گزارش فارس، حسن خاوری امسال به عنوان مدیر کمپ مرحوم حجازی انتخاب و مرتضی کامرانی به عنوان مدیر اجرایی کمپ فعالیت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *