شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

چرا مسئولان تعلیق شنا را باور نمی‌کنند؟

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 244213
پیشکسوت شنای ایران گفت: وقتی شنای ایران تعلیق شده است، چرا روی سایت فدراسیون اعلام می‌کنند که به دلیل عدم دریافت روادید سفر به قزاقستان لغو شده است؟
به گزارش جهان حمدرضا خانبانان در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط فدراسیون شنا و عدم اعزام تیم ملی واترپلو به مسابقات آسیایی قزاقستان اظهار داشت: سوال من از مسئولان فدراسیون این است که وقتی شنای ایران تعلیق شده است، چرا روی سایت فدراسیون اعلام می‌کنند که به دلیل عدم دریافت روادید سفر به قزاقستان لغو شده است؟
 
وی ادامه داد: در حالی که خودشان هم می‌دانند تعلیق هستند 8 ماه در دو نوبت صبح و عصر بازیکنان واترپلو را در اردوها نگه داشتند و روز آخر می‌گویند اتفاقی نیفتاده و این مشکلات پیش می‌آید. حدود 8 - 9 بازیکن جوان شهرستانی را به اردوها آورده‌اند، اما ناگهان اعلام می‌کنند به خانه هایتان بازگردید!
 
پیشکسوت شنای ایران با بیان اینکه با این کارها بازیکنان جوان و آینده‌دار نابود خواهند شد، گفت: یکی از بازیکنان پسر من است که سال گذشته هم فنی‌ترین بازیکن آسیا شد؛ هیچ تقدیری از آنها نشد و وقتی برای گرفتن حکم به فدراسیون مراجعه کردیم گفتند باید 15 هزار تومان واریز کنیم.
 
سرپرست مسابقات شنای قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: آقای وزیر تا حالا فکری کرده که با تعلیق باید چه کاری کرد؟ رئیسی که نداند نامه آمده و جریان چیست باید استعفا بده و برود.
 
خانبانان افزود: نیک‌بین در شنای قهرمانی کشور اعلام کرده که مسابقات شنا به این تعداد داور نیاز ندارد؛ رئیسی که نداند برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به چه تعداد داور نیاز دارد باید برود و فاتحه آن رشته را خواند.
 
وی گفت: خانواده شنا کسی است که حداقل 20 سال در این رشته فعالیت کرده، قهرمان کشور بوده  و مقام آسیایی دارد. فکر می‌کنم مسئولان بالاتر فردی را باید انتخاب کنند که واقعا شایسته است. من برای ریاست فدراسیون شنا کاندید شده‌ام و برخی افراد ناشناس با من تماس گرفتند و می‌گویند که چرا کاندید شده‌ام؟
 
خانبانان عنوان کرد: در جواب آنها گفتم که من 20 سال قهرمان کشور بوده‌ام؛ احکام ورزشی من هم موجود است. افراد ناشناسی که با من تماس گرفته بودند می‌گفتند که ریاست فدراسیون از قبل تعیین شده است!
 
پیشکسوت شنای ایران با بیان اینکه بسیاری از پیشکسوتان از شنا دور شده‌اند، تصریح کرد: از طرفی یورگ آلمانی را به عنوان مربی انتخاب می‌کنند و از طرفی یک مدرس آمریکایی می‌آورند برای آموزش مربیان؛ کارهای مسئولان فدراسیون تناقض دارد. ماهی 16 میلیون به مربی آلمانی شنا می‌دهند، اما از طرف دیگر مدرس آمریکایی به کشور می‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *