چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

با شهادت‌خانواده‌ام‌سرافرازشدم+فیلم‌وعکس

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 244099
مادر شهیده و همسر یکی از شهدای سوریه می‌گوید که همسر و دخترم با شهادتشان به انسانیت و عالم هستی درس آموختند، برای من کم نیست که همسر شهید باشم، من بخاطر این سرفراز خواهم بود و خدا را شکر می‌کنم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهندس «یوسف میشل کحلا» و دختر جوانش «ماری یوسف کحلا» دو تن از شهدای حوادث تروریستی سوریه هستند که در حادثه بمب‌گذاری منطقه القزاز در تاریخ 11 می 2012 مصادف با خرداد ماه سال جاری به شهادت رسیده‌اند.
 

شهید یوسف میشل کحلا و دخترش ماری یوسف کحلا که در حادثه القزاز به شهادت رسیدند
 
برهمین اساس برای پی بردن به وضعیت زندگی این خانواده شهید، دیدگاههایش نسبت به زندگی بعد از شهادت عزیزانش با «سونیا سمعان» همسر شهید و مادر شهیده ماری کحلا و همچنین «أسعد نایف سمعان» دایی شهیده به گفت‌وگو نشسته‌ایم.
 
****آنچه در ذیل می‌آید، متن گفت‌وگوی کوتاه با خانواده شهید کحلا است****
 

همسر شهید: همسرم با شهادتش به عالم هستی درس آموخت
 
مادر شهیده و همسر شهید صحبت‌هایش را با شکر خدا آغاز می‌کند که با شهادت این دو عزیز افتخار مادری و همسر شهیدی را نصیبش کرده است و خطاب به همسرش می‌گوید: عزیزم «یوسف» تو بسیار انسان بزرگی هستی، تو همسری شایسته و پدری ایده آل هستی، عزیزم حتی با شهادتت به انسانیت و به عالم هستی درس آموختی یعنی برای من کم نیست که همسر شهید باشم، من بخاطر این سرفراز خواهم بود. عزیزم ازت سپاسگذارم.
 
همسر شهید: همسرم با شهادتش به عالم هستی درس آموخت
 
دختر عزیزم و روح و قلبم، بهت می‌گویم که من امروز دارم تو رو می‌بینم و هر روز دارم با تو صحبت می‌کنم، برای ما پیش خدا شفاعت کن حتماً خداوند متعال از شما می‌پذیرد.
 

دکتر أسعد نایف سمعان دایی شهیده : ماری به زندگی پتانسل می‌داد
 
یوسف برادر و جزئی از بدن ما بود، یوسف دوست داشتنی و مردی به معنای حقیقی بود. خدا رحمتش کند، ماری خواهر زاده من بود، ماری دختر من بود، دوست فرزندانم بود، دختر با همتی بود. ماری همیشه تصمیم، اصرار و انگیزه داشت و به زندگی‌اش پتانسیل می‌داد، خدا رحمتش کند.

دیدن فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *