پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

احتمال قطع برق در بازي ايران و لبنان!

شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 243436
بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال لبنان و استرالیا كه در شهر صیدا برگزار شد و با برد سه بر صفر استرالیا همراه بود، حواشی جالب و خواندنی از جمله قطع چهار دقیقه ای برق ورزشگاه كه ممكن است برخی از آنان در بازی سه شنبه این تیم با ایران هم تكرار شود؛ مرور آنها خالی از لطف نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، پس از گذشت 13 دقیقه از بازی و با توجه به اینكه این مسابقه پس از غروب آفتاب آغاز شد، برق ورزشگاه به مدت چهار دقیقه طبق عادت عمده مناطق مختلف لبنان قطع و پس از روشن شدن موتور برق داخلی استادیوم، مجددا وصل شد.

** پیش از شروع بازی 'هاشم حیدر' رییس فدراسیون فوتبال لبنان و 'لیكس بارتلیم' سفیر استرالیا در لبنان، وارد زمین بازی شده و با تمامی بازیكنان خوش و بش كردند.

** از میان شخصیت های سیاسی لبنان، هیچكس در بین تماشاگران این بازی حضور نداشت و تنها برخی از عوامل فدراسیون و مسوولین ورزشی این كشور به ورزشگاه آمده بودند.

** حضور 'كارلوس كی روش' سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران و 'عدنان حمد توالیا' سرمربی عراقی تیم ملی اردن در ورزشگاه، به منظور تماشای این دیدار از نكات جالب بازی لبنان و استرالیا بود.

** بازیكنان تیم ملی استرالیا طی این بازی مراسم جشنی برای 'مارك شوارتزر' دروازه بان تیمشان كه در صدمین بازی ملی خود شركت می كرد، گرفتند و بدین مناسبت بر روی پیراهن تمامی آنها عدد 100 نوشته شده بود؛ 500 نفر تماشاچی این تیم نیز برای تبریك به این دروازه بان پوسترهایی با شماره 100 در دست داشتند.

** یكی از هواداران تیم ملی لبنان نوشته ای با این مضمون در دست داشت كه 'اگر حداقل 16 هزار نفر برای تشویق تیم ملی لبنان به استادیوم نیایند، معلوم است كه ما مردمی تنبل بوده و تمام هم و غم ما قلیان كشیدن است و فرهنگ فوتبال نداریم؛ ما مقابل استرالیا به میدان می رویم و این بدان معناست كه چنین مسابقه ای هر 100 سال یك بار اتفاق می افتد.'

** سفارت استرالیا در لبنان در اقدامی شایان توجه با همكاری 'اونروا' (كمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل) تعدادی از كودكان ساكن در اردوگاه های فلسطینی در لبنان و همچنین تعدادی از كودكان 'دارالایتام' صیدا را روز چهارشنبه بر سر تمرین تیم استرالیا برد؛ هنگام مسابقه نیز این كودكان كه لباس های ورزشی امضا شده از سوی بازیكنان استرالیایی را به تن داشتند در ورزشگاه حاضر شدند.

** شهرداری صیدا كه گویی می خواست از این بازی برای تبلیغ خود نیز استفاده كند، در ابتدای بازی توسط مونیتور موجود در ورزشگاه طی تیزری تبلیغاتی به تمام حضار خیر مقدم گفت و تصویری از 'محمد السعودی' شهردار این شهر را به نمایش گذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *