شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

بهناز غلامي در 25 متر تپانچه هشتم شد

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 243417
دومین روز از چهارمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در کازان روسیه با رقابت نمایندگان ایران در ۳ ماده زنان و مردان پیگیری شد كه بهناز غلامي به مقام هشتمي جهان در تپانچه 25 متر زنان دست يافت.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، در چهارمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان در ماده ۵۰ متر درازکش انفرادی زنان سیده زهرا هاشمی با ۵۸۳امتیاز در رده بیستم ایستاد، مه‌لقا جام بزرگ با۵۸۳ امتیاز بیست و یکم شد و نساء پاریاب هم در همین ماده با ۵۸۱ امتیاز عنوان بیست و پنجم را در میان ۴۴ تیرانداز از آن خود کرد.

در ماده تپانچه ۲۵ متر زنان هم بهناز غلامی با راه یابی به فینال این رقابتها برای کسب مدال به مصاف رقبایی از کشورهای کره، هلند، روسیه، فنلاند و مغولستان رفت اما باکسب ۵۶۶ امتیاز دربين 36 تيرانداز در رده هشتم ایستاد. در ماده تفنگ درازکش بانوان و در بخش تیمی هم تیم ایران متشکل از مه‌لقا جام بزرگ، نساء پاریاب و سیده زهرا هاشمی در میان ۱۲ تیم حاضر ، پس از کشورهای قزاقستان کره جنوبی هلند و روسیه با کسب ۱۷۴۷ امتیاز در رده پنجم جهان ایستاد.

چهارمین دوره رقابتهای تیراندازی قهرمانی دانشجویان جهان از ۱۴تا ۱۹ شهریور ماه در کازان روسیه برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *