جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۱
صرفا جهت اطلاع کامران نجف زاده!

مسئله این است جیگر/قابل‌توجه ابو المشاغلین/اندک‌اندک جمع مستان

انتقادازحاجي‌فتح‌الله،رويانيان، احمد نجفي، گراني‌هاي جديد وشيشه!
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 243324
اندک اندک ....جمع مستان...، مستندی ویژه رئیس جمهور ؟ ، خاطرات حاجی از اروپا! ، "شیشه" چنین میشکند ، قابل توجه ابوالمشاغلین ، اجازه برای خاموش کردن آتش ؟! و قیمت شیر و قصه اصحاب کهف از جمله سوژه های این هفته صرفا جهت اطلاع است.
به گزارش جهان، برنامه صرفا جهت اطلاع اين هفته با يک شعر خواني جالب از حداد عادل شروع شد وقتي بلند در جمع دانش آموزاني که براي جشنواره شعر آمده بودند به روشي که تاکنون ديده نشده بود بلندزير آواز زد:"ديشب لب دريا بودي...مرغابي...".بعد نوبت انتقاد هاي نجف زاده رسيد.انتقاد از احمد نجفي بازيگر که تا يک متري هيات رييسه اجلاس عدم تعهد آمد بود و باز به رييس جمهور مي گفت:"دکتر جونم نمي ذارن من کار کنم".نجف زاده از کاراگاه علوي پرسيد شما که همه ساختمان اجلاس را با آن ساختمان هاي عقبي و بغلي اتوبان کرده بودي و باز گله مي کردي؟اگر جاي خبرنگارهايي بودي که اصلا برايشان کارت ورود صادر نشده بود چه مي گفتي آقاي نجفي؟".

کامران نجف زاده در ادامه ابراز اميدواري کرد رييس جمهور هميشه مثل اجلاس تهران سخنراني کند وهميشه سخنرانان طوري سخن بگويند که عاقلانه باشد و دلخوري اي ايجاد نکند و مردم هم با شنيدنش شاخ در نياورند و بارها در اينترنت فايل تصويري اش کليک نشود!

صرفا اين هفته البته در ادامه به فتح الله زاده مدير عامل استقلال و رويانيان پرسپوليس هم کنايه سنگيني زد.خبرنگار واحد مرکزي مصاحبه اي از فتح الله زاده پخش کرد که درآن مي گفت "  در اروپا ديده ام تماشاچي ها را در قفس مي گذارند چون خيلي وحشي اند"!!...نجف زاده گفت  حاجي جان من خودم  هم آنجا بودم و از اين صحنه هايي که شما در خاطرات فرنگ تعريف مي کني  والا نديدم...و  در ادامه به رويانيان گفت نمي داند چه کسي مي خواهد جوابگوي نتايج تيم پرسپوليس شانزده ميلياردي باشد و وقتي کسي را از صد و ده و ستاد سوخت مي آورند و سرجاي خودش نيست همين مي شود که تيم مي رود شانزدهم جدول!

صرفا جهت اطلاع همچنين به انتقاد شديد از آتش نشاني شهر جوين خراسان پرداخت که براي رسيدن سر صحنه آتش گرفته اول دم منزل شهردار رفته اند و اجازه گرفته اند و وقتي بدون امکانات و لباس سر صحنه رسيدند همه چيز جزغاله شده بود.نجف زاده پرسيد واقعا رفتيد شهردار را با زيرشلواري کشانديد دم در و اجازه گرفتيد؟!

شايد طنز اصلي ماجرا بخش ديگري از صرفا بود که در آن تصاويري نشان داده شد که  سه سال پيش در برداسکن سه تا گور خر ايراني را برده اند در يک منطقه حفاظت شده نگهداري کردند تا نسلشان منقرض نشود "اماالان بعد از سه سال که اينها زادو ولد نکردن تازه  فهميدن سه تاشون ماده هستند".مسوول محيط زيست برداسکن هم به واحد مرکزي خبر قول داد يک گور خر"نر"پيدا کنند و بياورند!

بخش دردناک ماجرا اما پخش تصاويري بود از مردي که شيشه کشيده بود و در گرگان قصد داشت فرزندش را از بالاي پل هوايي به زمين بياندازد.نجف زاده گفت اينبار مردم دست هايشان را تشک کردند و بچه نجات يافت اما "اين شيشه و اين مواد مخدر با جوان هاي ما چه ها که نمي کند".

انتقاد از بالارفتن دوباره قيمت مواد لبني و سکوت مسوولان هم محور ديگري از صرفا جنجالي پنجشنبه شب بود و کامران نجف زاده با انتقاد از خواب مسوولان  و تعجب مردم بخاطر بالا رفتن هر روزه قيمت ها بخشي از سريال اصحاب کهف را پخش کرد که در نوع خود جالب بود.

صرفا جهت اطلاع متفاوت اين هفته همچنين به کانديداهايي که در راه رياست جمهوري احساس تکليف مي کنند و گمان دارند ملت چشم انتظار حضورشان هستند و بحث داغ "جيگر"و همچنين تصاويري نوستالژيک از دهه هاي پيش پرداخت.

متن کامل

متن کامل برنامه صرفا جهت اطلاع به شرح زیر است:

در جشنواره شعر دانش آموزی

سلام

اول سری بزنیم به جشنواره شعر دانش آموزی.آقای حداد برامون یک کم بخونید لطفا.مردیم از بس که سیاست شنیدیم وخوندیم
((حداد که شعر می خواند...بلند می خواند:دیشب لب دریا بودی مرغابی....مرغابی...))

کاش همیشه همینجوری باشه !

سخنرانی رییس جمهور "این دفعه" که در اجلاس شانزدهم سران درتهران بودانصافا خیلی خوب و عاقلانه بود، هیچ نکته ای وبهانه ای هم بدست کسی نداد نه در داخل ونه حتی درخارج.
میگم نمی شه همه تو داخل هم وقتی نطق و مصاحبه می کنند جوری حرف بزنند که نه دلخوری بیاره نه بهانه بده دست کسی؛ نه مردم از تعجب شاخ در بیارن و نه بره توی اینترنت ان بار کلیک بشه ...یعنی می شه.

قیمت شیر و قصه اصحاب کهف

قیمت فرآورده‌های در یک هفته اخیر در سکوت خبری برای چندین بار گران شده
البته این خبر نیست چون هر روز داره تکرار میشه
 خبر اینه که شما یه روز صبح از خواب بلند شید بعد ببینید همه قیمت ها اومده پایین. (بخشی از فیلم اصحاب کهف که بنده خدا بیدار شده نمی دونه ماجرا چیه).

راز بقا....

  سه سال پیش توی برداسکن سه تا گور خر ایرانی را بردن تو یه منطقه حفاظت شده نگهداری کردن که نسلشون منقرض نشه.الان بعد از سه سال که اینها زادو ولد نکردن فهمیدن سه تاشون ماده اند+(مسوول محیط زیستشون میگه:می خواهیم حالا بریم یه نر بیاریم).
 
مسئله این است "جیگر"

شده یک الاغ جهانی اون هم از نوعی که حالا خاطرخواه های انگلیسی پیدا کرده...اینقدر که برای صاحب شدنش حاضرند خالی ببندند(باصدای ممنوع التصویر شدن جیگر در بی بی سی).
  جگرجان! چیکار کردی دل این پیروپاتیلهای سیاست جهانی روبردی جیگر جان
 (باصدای طهماسب که میگه داد هرچیزی یه اندازه ای داره )

اجازه برای خاموش کردن آتش؟!

 تو یه شهر خراسان -جوین- یه جا آتش گرفت آتش نشانی قبل از اینکه بیاد سر صحنه رفته دم خونه شهردار بنده خدا را با زیرشلواری کشیده بیرون اجازه گرفته: اجازه می دیدبریم خاموش کنیم؟
بعد اوکی شده اماتا برسن سر صحنه همه چی جزغاله شده.+باصدای اینم لباساشون(لباسای عادی)+مصاحبه شونده می گوید: نه ماسک داشتن نه لباس مخصوص).
برای خاموش کردن آتیش رفتید اجازه بگیرید واقعا؟

 قابل توجه ابوالمشاغلین

مثل  اینکه قرار بوده آقای دانشجو رییس دانشگاه آزاد بیان هیات مدیره پرسپولیس که خودش عذرخواهی کرده گفته من وقت ندارم ببخشید.
الحمد الله نمردیم و یه نفر پیدا شد بهش بگن بیا این پستو بگیر...بگه نه.خدا امواتتو بیامرزه.
فعلا همین آقای رویانیان  را که از صد و ده و ستاد سوخت آوردید نتایجشونو جمع کنید که تیمو با بیست میلیارد برده شانزدهم جدول.

"شیشه" چنین میشکند

مصیبتی شده این شیشه و افتاده به جون برخی ها.این مرد گرگانی شیشه زده و می خواد بچه اش رو از بالای پل پرت کنه پایین.گرگانی ها دست هاشون را تشک کردند.بچه جان سالم بدر برد.شکرخدا.اما شیشه ...این مواد مخدر اصلا،با جوانهای ما چه ها که نمی کنه.
 
خاطرات حاجی از اروپا!

حاجی فتح الله زاده چند وقت پیش نکته ای  فرمودند که ما ر و به فکر فرو برد.
(باصدای فتح الله زاده:اروپایی ها تماشاچی را در قفس میذارن! من خودم اونجا بودم)
آقای فتح الله زاده! احتمالا منظورتون تورهاییه که برخی ورزشگاه ها بین صندلی تماشاچی ها  و زمین می ذارن دیگه. وگرنه حاجی والا ما خودمون اونجا بودیم قفسی ندیدیم.

مستندی ویژه رئیس جمهور؟

این آقای احمد نجفی که معرف حضورتون هستند.ایشون تو اجلاس سران ببینید با گروهش تا کجا اومده جلو. تا یه متری هیات رییسه و رییس جمهور بعد داره می گه دکترجونم نمی ذارن من کار کنم.
آقای کاراگاه علوی. شما که همه ساختمون اجلاس و با ساختمونای بغلی و عقبی همه رو با هم اتوبان کرده بودی. جای برخی خبرنگارهایی بودی که اصلا براشون کارت ورود صادر نشده بود می خواستی چی کار کنی؟

اندک اندک ....جمع مستان...

تصاویر  -توکلی-پورمحمدی-رضایی-قالیباف -حداد-کواکبیان
+اهنگ ناظری اندک اندک جمع مستان می رسد...
اندک اندک جمع آقایونی که دارن احساس تکلیف می کنن از راه می رسه. اونهایی که هنوز نیومدند هم لابد  فکر می کنند مردم صبح تا شب دارند دعا می کنند زودتر احساس تکلیف کنند...بیان کاندیدا بشن.

و در پایان 

هفته پیش ما نبودیم....به قول بچه های تهرون درگیر اجلاس بودیم. اما خدایی بیشتر از آنچه شما منتظر ما باشید ما منتظرتون بودیم. منتظرت بودم...(چند ثانیه موسیقی منتظرت بودم داریوش رفیعی با تصاویر نوستالژیک کودکی)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن رضایی از کل گزینه ها بهتر و محتمل تره