پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۵
انتقاد تند از شريفي‌نيا، خبرنگاران صداوسیما و قبرهای موبایلی/

برخی‌ آیتم‌های‌ برنامه را حذف‌ کردند!

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 265579
برنامه "صرفا جهت اطلاع" این هفته واحد مرکزی خبر با اجرای کامران نجف زاده با حاشیه هایی همراه بود.
به گزارش جهان، نجف زاده این هفته انتقادهای تند و تیزی به خبرنگاران خارج از کشور صدا و سیما، شریفی نیای بازیگر و دولت بابت گرانی هایی که کمر مردم را خم کرده داشت، از مسوولان پرسید چرا برای رسیدگی به پرونده امثال مرحوم ستار بهشتی تعلل می کنند و نکته عجیب صرفا این هفته این بود که نجف زاده در پایان رو به دوربین گفت: متاسفانه برخی آیتم های برنامه ام را حذف کردند!

نجف زاده در این برنامه به نحوه گزارش های خبرنگاران صداوسیما در خارج از کشور به شدت انتقاد کرد. وی گفت: "بعضي از اين گزارش هاي خارجي خيلي بامزه اند ها. مدتهاست از ترس رییس مان سکوت کرده ام اما واقعا  اين خبرنگارهاي خارجي صدا و سیما هر جور شده مي خواهند ثابت کنند مشکلات اقتصادي اروپا خيلي جديه!

نجف زاده بعد از این حرف بخش هايي از گزارش های خبرنگاران تلویزیون را پخش کرد که مثلا دليل حراج هاي فصلي در اروپا را بحران اقتصادي غرب مي خواندند! وی گفت: خدا وکيلي همیشه اين حراجها بوده و ربطي به اوضاع امروزشون نداره.

 نجف زاده با اشاره به رسيدگي به پرونده مرحوم ستار بهشتي و پيگيري هاي برخي نمايندگان گفت: "اين کار باعث  اميدواري دلسوزاني شد که  از اينگونه خطاهاي واقعا تاسف اور حالشون بد بود ".
اما کنايه نجف زاده به برخي پرونده هايي از اين نوع هم قابل تامل بود جايي که گفت: "ميگم چرا توي بعضي پرونده هاي ديگه اينجوري نميشه؟ چرا کساني که بايد تند بجنبند و حق رو به حقدار بدهند بعضي موقعها اينقدر معطل مي کنند که داد همه در مياد. واقعا چرا؟"

مجري صرفا جهت اطلاع از شنيده اي جالب هم پرده برداشت: "گويا  استاندار محترم تهران فرمودند براي آلودگي هوا دعا کنيد. تمدن عزيز و باستاني، چشم! ما براي همه چيز دعا مي کنيم اما شما به عنوان يکي از مسئولان اصلي اين وضعيت احتمالا بايد بجز دعا يک کارهاي ديگه هم بکنيد البته احتمالا!".

 انتقاد تند و تيز از محمدرضا شريفي نيا بازيگر هم بخش ديگر صرفا جهت اطلاع اين هفته بود. نجف زاده به شريفي نيا تبريک گفت که هر کانالي رو اين روزها مي زنيم داره يه فيلم يا سريال از ايشون پخش مي کنه و بعد گفت: "مبارکه ولي يکي نيست به ما جواب بده که واقعا ما ديگه بازيگر نداريم؟ يعني بعد از قحط الرجال دچار قحط البازيگر هم شديم"؟

شوخي با يکي از مسولان نيروي انتظامي که گفت فعاليت اراذل و اوباش بسته به فصول افزايش و کاهش پيدا مي کند و هم سو‍ژه به دست صرفني ها داده بود.
خبرنگار واحدمرکزي خبر گفت: "اوهوم!پس بستگي به فصلش داره.يعني الان زمستونه عزيزان خفت کن کجا تشريف دارند؟:
و مسوول نيروي انتظامي جواب داد:"زورگيرا فراري شدن از تهران و منتظرن در گوشه و کنار ببينند چي پيش مياد."
مجري صرفا هم گفت: "مثل ما! همين گوشه و کنارهاييم ببينيم چي پيش مياد!".

  انتقاد از برخي دستگاه هاي نظارتي بخاطر عدم برخورد با تهيه و توزيع کننده هاي لواشک هايي با بسته بندي شبيه سيگار هم يکي از آيتم هاي جهت اطلاع بود. مجري صرفا جهت اطلاع اين هفته گفت: توهم نيست اما متاسفانه در خواب خرگوشي برخي نظارتيها داره لواشک هايي توزيع ميشه با بسته بندي سيگار و بعد با کودکان خريدار اين لواشک هاي سيگاري مصاحبه کرد. بخشي از ديالوگ مهران مديري در قهوه تلخ را هم آورد که مديري مي گفت:"توهم داريا!".

 انتقاد به يک تبليغ تلويزيوني که از گوشي موبايلي تعريف مي کرد که "راحت به جيب مي رود و راحت از جيب بيرون مي آيد" بخش دیگر برنامه بود. خبرنگار گفت بجاي اينکه بگوييد چند مگاپيکسل دوربينش است و چند هسته پردازش دارد از راحت داخل جيب رفتن مي گوييد؟ مگر قرار بود با جرثقيل حملش کنند؟ تازه کار دزدها را هم راحت کرديد.

مجري صرفا همزمان تصاويري از مد شدن قبرهايي به شکل موبايل هم پخش کرد که قيمت آنها تا نهصد هزار تومان بالاتر از بقيه قبرها بود.

صرفا جهت اطلاع حرفهاي دولتي ها درباره يارانه ها در مرحله دوم هدفمندي را باعث ريخته شدن آب از لب و لوچه برخي‌ها دانست و گفت: "ما آخرش نفهميديم اگه مرحله دومش انجام بشه اين کمر خم شده ما که الان عين دال شده دقيقا چه شکلي مي شه"؟

صرفاً جهت اطلاع در پايان هم کنايه اي به برخي از کساني که مدام مي گويند احساس تکليف دارند تا در انتخابات شرکت کنند زد و گفت : کاش اگر توان اداره مملکت را واقعا در خودتان نمي بينيد از اول کانديدا نشويد.

اما نکته عجیب این بود که کامران نجف زاده در پايان صرفا جهت اطلاع رو به دوربین گفت: صرفا اين هفته بخش هاي ديگري هم داشت که حذف شد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای نجف زاده اگه خیلی ادعای شجاعت داره یه خبر هم از آقازاد های معروف که امروز خیلی خبرسازن بکنه !
Iran, Islamic Republic of
خدا اموات این کامران را بیامرزد.باز اومد چهارکلوم حرف زد جیگرمون حال بیاد.
Iran, Islamic Republic of
آقا من خط و خطوط سیاسی صدا و سیما را قبول ندارم اما از برخی کارهای این پسر خوشم میاد.
آقای نجف زاده سوژه نداشتی گیر دادی به شریفی نیا؟؟؟؟!
دلاوری یه چیز دیگه بود .
نجف زاده فقط ...