شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پاکسازی درعا از وجود خطرناکترین تروریست‌ها

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 241599
نیروهای ارتش سوریه، درعا را از وجود خطرناکترین تروریستها از جمله القداح، الشوامره و الزعبی پاکسازی کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تلویزیون سوریه گزارش داد نیروهای مسلح در شهر الحراک در حومه درعا در جریان تعقیب تروریستها با آنها درگیر شدند و توانستند شماری از آنها از جمله صبری نزار القداح، عماد حمدی الشوامره و ایاد یوسف الخیرات را به هلاکت برسانند.
 
همچنین نیروهای مسلح سوریه یک بمب 20 کیلوگرمی را در جاده خربه غزاله کشف و خنثی کردند.
 
خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه توانستند امنیت و آرامش را به شهر الحراک پس از پاکسازی آن از وجود گروههای مسلح تروریستی که به ارتکاب جنایت علیه مردم آن و ایجاد رعب و وحشت دست می زدند، بازگردانند.
 
 
از درعا همچنین خبر می رسد که در عملیات تعقیب تروریستهای مزدور که چندین روز طول کشید، شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند و چندین نفر دستگیر شدند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات شامل گلوله های ضد زره اسرائیلی، گلوله های آر پی جی، قناصه های مختلف، تیربار، بمبهای دست ساز، مین های ضد زره، انواع بمب و نیز تعدادی شناسنامه مربوط به اتباع عرب حاشیه خلیج فارس، یونیفورم نظامی و دستگاههای ارتباطی پیشرفته به دست آورند.
 
در منطقه بصری الشام، در جریان درگیری نیروهای ارتش با یک گروه تروریستی، مصطفی الزعبی از اعضای این گروه به هلاکت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باميد نابودي كامل اشرارو ومزدوران مسلح ساير كشورها در سوريه . ملت سوريه بايستي بدون دخالت نظامي ساير كشورها براي خودشان تصميم بگيرند اگه بحث ديكتاتوري درسوريه ميشه كشورهاي دراولويت مثل عربستان و... زياد وجود داره كه آقايان مسلح برن آنجا!