يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

رسوایی جنسی سرکرده الفاروق+عکس

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 239758
فعالان سوری تصاویری از عبدالرزاق طلاس سرکرده گروهک الفاروق منتشر کردند که از پدیده انحراف عمیق اخلاقی عمیق وی و محافل وهابی وابسته به گروهک ارتش آزاد حکایت دارد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هنوز ابراز انزجارها از اعدام‌های دلخراش مردم حامی نظام سوریه به دست عناصر وهابی-سلفی (جهادی)گروهک‌های مسلح وابسته به گروهک ارتش آزاد فروکش نکرده است که فعالان سوری در صفحات اجتماعی اینترنت تصاویری ویدئویی از «عبدالرزاق طلاس» سرکرده سرشناس گردان وهابی «الفاروق» زیرشاخه گروهک «ارتش آزاد سوریه» (وابسته به شورای ملی مخالفان سوریه به ریاست عبدالباسط سیدا) منتشر کردند که نشان از انحطاط اخلاقی فرماندهان سلفی گروهکهای مسلح در سوریه دارد؛ گروهک‌هایی که با ادعای جهاد علیه نظام کافر (!) سوریه به این کشور آمده‌اند و می‌جنگند.
 
پایگاه خبری عاجل سوریه نیز در این خصوص نوشت، فعالان سوری، تصاویری ویدئوی از عبدالرزاق طلاس منتشر کرده‌اند که وی در ماه مبارک رمضان به هنگام گفت‌وگوی اینترنتی با یک زن ناشناس، اقداماتی شنیع از خود بروز می‌دهد.
 


تصویری از عبدالرزاق طلاس در تصاویر ویدئویی مذکور
 
عاجل افزود: زمانی که عبدالرزاق این حرکات زننده را از خود بروز می‌داد صدای انفجار و گلوله در منطقه به گوش می‌رسید اما او مشغول کار خود بود.
 
این پایگاه خبری تصریح کرد: طلاس در طول این تصاویر کارهایی را انجام می‌دهد که آن زن ناشناس از طریق برنامه اسکای‌پی از وی می‌خواهد.
 
هرچند بسیاری از پایگاه‌های خبری از جمله پایگاه‌های سوری این خبر را به با تصاویر سانسور شده منتشر کردند اما به اطلاع کاربران محترم فارس می‌رساند، نه تنها امکان انتشار تصاویر مذکور وجود ندارد بلکه از انتشار این خبر نیز عذرخواهی می‌شود اما از آنجایی که عبدالرزاق طلاس از فرماندهان میدانی سرشناس گروهک‌های سلفی در سوریه است و بنا بر اعلام شبکه سیریا توب، وی یکی از الگوهای معروف در میان افراد مسلح سلفی سوریه است، و بسیاری از این افراد با گرفتن پول‌های هنگفت، به بهانه جهاد در راه خدا، علیه مردم و دولت سوریه سلاح به دست گرفته‌اند، ذکر این رسوایی برای روشنگری اذهان عمومی درباره هویت این عناصر مورد نیاز بود.
 


این رسوایی پس از آن در میان رسانه‌ها منتشر شده است که امروز القدس العربی به نقل از برخی افراد مسلح در حلب اعلام کرد که ترکیه از رسوایی گروه‌های مسلح به دلیل ارتکاب اعدام‌های فجیع علیه هواداران نظام سوریه،‌ برخی فرماندهان میدانی گروهک‌های مسلح را بشدت توبیخ و به قطع کمک تسلیحاتی و مالی تهدید کرده است.
 
پایگاه خبری الحقیقه سوریه نیز این خبر را به همراه بخش‌هایی از تصاویر مربوط منتشر کرد و با انتقاد شدید از گروهک‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه، نوشت: عبدالرزاق طلاس، فرمانده گردان وهابی الفاروق که تحت حمایت مالی سرویس اطلاعات عربستان سعودی و نظارت این کشور است، در حال صحبت با یکی از معشوقه‌های خود از طریق برنامه اسکای‌بی، اقدام به حرکات جنسی زننده‌ای می‌کند که ...  .
 


الحقیقه افزود: انتشار این پدیده اشاره به «پدیده الرحمونیه» (نسبت به فردی به نام عمر رحمون از وابستگان به مخالفان سوریه که رسوایی اخلاقی وی پیش از این در پایگاه الحقیقه منتشر شد) در محافل ارتش آزاد دارد که افراد مسلح این گروه مشتی افراد با عقده‌های فروخورده جنسی هستند که کمبودهای اخلاقی دارند اما در ظاهر به مظاهر اسلامی تظاهر می‌کنند و ادعای عفت و طهارت می‌کنند اما در خفا مانند خفاش‌ها در تاریکی مرتکب منکرات می‌شوند.
 


طلاس در حال فعالیت علیه نظام سوریه در حضور ناظران بین‌الملل
 
الحقیقه در ادامه نتیجه‌گیری مهمی از این پدیده زشت کرد و افزود: مهم‌تر از آنچه ذکر شد، این است که انتشار این مرض‌های اخلاقی و پدیده‌های زننده در میان عناصر گروهک‌های مسلح این است که این رفتارها تاکید می‌کند که چه کسانی در پشت پرده تجاوز به مردمانی است که افراد مسلح در برخی مکان‌ها با زور سلاح بر آنان کنترل پیدا می‌کنند و کسی اقدام به این حرکات شنیع نمی‌کند جز این افراد که عقده‌های فروخورده جنسی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *