دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
فولاد نخستين پيروزي را به مس هديه كرد

توقف صبا، فجر و راه آهن

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 239971
هفته‌ي پنجم ليگ برتر فوتبال با شكست خانگي تيم‌هاي فولاد خوزستان و نفت تهران آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، در آغاز پنجمين هفته‌ي رقابت‌هاي ليگ برتر، از ساعت ۲۲ جمعه شب، چهار بازي به صورت همزمان برگزار شد كه در پايان، دو تيم مس كرمان و پيكان تهران در بازي‌هاي خود پيروز شدند و دو بازي ديگر هم به تساوي انجاميد.

تيم فوتبال فولاد خوزستان كه در اهواز به مصاف مس كرمان رفته بود، در نهايت با تك گل رضا عنايتي (۷۵) نتيجه را به مهمان خود واگذار كرد تا دومين شكست خود را هم در اين فصل تجربه كرده باشد.

در تهران، نفت كه پيش از اين هفته با هشت امتياز در رده‌ي پنجم جدول قرار داشت ميزبان پيكان بود اما پس از ۹۰ دقيقه تلاش مقابل مهمان خود با نتيجه دو بر يك مغلوب شد. روح‌الله سلطاني (۱۴) و جلال كاملي مفرد (۳۰) دو گل پيكان را در اين بازي به ثمر رساندند تا پيكان هفت امتيازي شده و موقتا به رده‌ي دهم جدول صعود كند. مهدي خيري (۹۱) هم تك گل نفت را به ثمر رساند. ضمن اينكه هادي شكوري از نفت در دقايق پاياني از بازي اخراج شد.

اما در بندرعباس دو تيم آلومينيوم و راه آهن به مصاف هم رفتند كه حاصل كار دو تيم در پايان تساوي يك بر يك بود. در اين بازي پربرخورد كه دو اخراجي هم در پي داشت، ابتدا عليرضا عباسفرد (۴۷) تيم علي دايي را پيش انداخت اما سه دقيقه بعد رضا ناصحي گل تساوي را براي ميزبان وارد دروازه‌ي حريف كرد. وحيد عسگري از آلومينيوم و محمدرضا ماماني از راه آهن دو بازيكني بودند كه با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شدند.

هم‌چنين ديدار دو تيم بالاي جدولي صباي قم و فجر سپاسي كه تا اين هفته از رقابت‌ها عملكرد خوبي داشته‌اند با تساوي يك بر يك همراه بود. ديويد ويركوم (۲۷) براي صبا و سيد محمدرضا حسيني (۶۵) براي فجرسپاسي گلزني كردند تا دو تيم امتيازات اين بازي را تقسيم كرده باشند.

صبا و فجر هردو با اين مساوي ۱۰ امتيازي شدند و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *