شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

ائتلاف ایران و اسرائیل علیه ترکیه!

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب: 239530
کشورهای فرانسه، ایران، امریکا و اسرائیل در افزایش فشارها علیه ترکیه نقشی واحد و همسو با ارمنستان بازی می کنند[!]
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، وب سایت "ینی مساوات" (YeniMusavat) از رسانه های متعلق به جمهوری آذربایجان، یکشنبه ۲۲مرداد (August.۱۲) در خبری نوشت: «درگیری نیروهای ارتش ترکیه با اعضای گروه "پ.ک.ک" به کشته شدن ۱۷۵ نفر از اعضای این گروه انجامید. در میان کشته شدگان افرادی با هویت ارمنستانی پیدا شده اند. پیداشدن سربازان ارمنی در بین کشته شدگان تصادفی نبوده و اسنادی وجود دارند که ارتباط "پ.ک.ک" با مقامات کشور ارمنستان را تأیید می کنند.»


این سایت در ادامه مدعی شد: «کشورهای فرانسه، ایران، امریکا و اسرائیل در افزایش فشارها علیه ترکیه نقشی واحد و همسو با ارمنستان بازی می کنند[!] بنا به نوشته مطبوعات غربی، اسرائیل در حال اجرای طرح "لیبرمن" علیه ترکیه است و بر اساس این طرح، قصد دارد ارامنه ساکن ترکیه و کردهای این کشور را با هم متحد کرده و در محافل بین المللی مدعی نقض حقوق اقلیت های ساکن ترکیه توسط دولت این کشور شود و کمپینی بین المللی علیه نقض حقوق بشر علیه ترکیه شکل دهد. در همین راستا دیپلمات ها و سفارتخانه های اسرائیل در بعضی از کشورهای جهان در حال تبلیغات گسترده علیه دولت ترکیه به بهانه فشار بر اقلیت های مذهبی و قومی هستند.»


ینی مساوات اضافه کرد: «مطبوعات ترکیه بارها تأکید کرده اند که "اوجالان" از رهبران پ.ک.ک، اصالتا ارمنی بوده و بعدها ساکن مناطق کردنشین این کشور شده است.»



گفتنی است دولت های ترکیه و جمهوری آذربایجان که به علت مواضع سؤال برانگیز و همسوی خود با رژیم صهیونیستی و امریکا در تحولات منطقه، با خشم و اعتراض مردم مسلمان ساکن این دو کشور روبرو شده اند، از طریق اشاعه چنین شایعات مضحکی در رسانه های تحت پوشش خود، تلاش می کنند با فرافکنی، نوک پیکان انتقادات را به سمت جمهوری اسلامی ایران منحرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید به این سایت آذربایجانی گفت برو بچه توی سیاست بازی خیلی ریزتر از اونی که بتونی به ایران صدمه ای بزنی ، اربابتون آمریکا با اونهمه دبدبه و کبکبه غلطی نکرد شما که عدی نیستید
با چرت وپرت گفتنها ذره ای اثر گذاری بر معادلات منطقه وجهان نخواهید داشت جمع کنید این اسباب بازی هارو