چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۳

مذاکره‌استقلال باشرکت‌کره‌ای‌برای تبلیغ+سند

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 237607
باشگاه استقلال تهران در حالی مذاکراتی با یک شرکت کره ای تولید لوازم خانگی داشته که این کشور در رابطه ای نامطلوب با کشورمان است.
 به گزارش جهان به نقل از مشرق، مدت هاست ورزش ایران و به خصوص فوتبال در جهتی قدم گذاشته که حتی در برخی موارد مغایر تصمیمات نظام است. در این بین نیز بارها اعتراضاتی شده که تا کنون بی ثمر بوده است. نمونه های متعددی از آن را می توان در اقدامات بین المللی دید که مواردی روی می دهد که تاسف برانگیز است.

در یکی از این نمونه ها که در فوتبال نیز فراوان نیز دیده می شود، ارتباط باشگاه استقلال تهران با یک شرکت مشهور لوازم خانگی کره ای است. این باشگاه که خریدهای سنگین و سرسام آوری در فصل نقل و انتقالات داشته، برای آن که بتواند از پس مخارج بربیاید، وارد این مذاکره شده است. البته، اخبار دریافتی حاکی از آن است که این گفت و گوها موفقیت آمیز نبوده و طرفین به نتیجه ای نرسیده اند.

در این میان، دو نکته حایز اهمیت است. در درجه اول، وقتی جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی در سال های اخیر روابطی رو به افول داشته و طرف خارجی خود را در جبهه مقابل تعریف کرده، چه تحلیلی موجب این واکنش در استقلال شده است؟ مگر نباید انتظار داشت مجموعه های ورزشی در راستای سیاست ها حرکت کرده و ابزاری برای رونق وضعیت گروه های رقیب نشوند؟ این رفتار را در چه فضایی می توان تحلیل کرد؟


از سوی دیگر، در سال جاری که با عنوان "تولید ملی" نامگذاری شده، بهتر نبود مدیران استقلال به سمت فعالیت هایی روند که موجب توسعه این بخش از اقتصاد کشور شود؟ البته، این ایراد صرفا مربوط به مسئولان این باشگاه نیست و در سایر باشگاه ها نیز این روند جریان دارد؛ اما وقت آن نرسیده تا تدبیری کرد تا پول هنگفی که در فوتبال هزینه می شود، در جهت توسعه و اهداف کشور باشد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برید از رویانیان بپرسید ماشینا رو از کجا آورده بعد گیر بدیدبه استقلال
Iran, Islamic Republic of
یعنی نامه را مستقیم زدند به مدیرعامل شرکت کره ای؟ تازه اگر قرار لیگ حرفه ای باشه که دیگه شرکت داخلی و خارجی نداره،
پس اونی که سردار صلاحی میگفتند این بوده!!! اسپانسر 9 میلیاردی!!! طفلک فکر کرده همین که نامه رو نوشته دیگه همه چیز تمومه!!!