شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تعمیرات اساسی چاه‌های نفت تمام شد

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 237546
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی از اتمام اورهال چاه های نفت این شرکت خبر داد و گفت: میزان تولید نفت این شرکت نسبت به برنامه جلوتر است و هم اکنون بیش از گذشته در حال تولید هستیم.
به گزارش جهان، مهدی فکور در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه اورهال چاه های نفت شرکت مناطق مرکزی به اتمام رسیده است گفت: در زمان اجرای اورهال چاه ها طبیعتا میزان تولید نفت کاهش می یابد اما هم اکنون میزان تولید نسبت به گذشته افزایش یافته است.
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی افزود: در جلسه‌ای که اخیرا با وزیر نفت داشتیم آمار و عملکرد خود را در زمینه تولید نفت ارائه کردیم و مشخص شد که حتی از برنامه زمانبندی نیز جلو تر هستیم.
  
وی همچنین با اشاره به آمار تولید گاز از ابتدای سال تاکنون در شرکت نفت مناطق مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرکت نفت مناطق مرکزی در تولید گاز نیز از برنامه و تعهدات خود جلوتر است به طوری که در مدت 4 ماه گذشته از سال بیش از 500 میلیون متر مکعب جلوتر از برنامه تولید گاز داشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *