يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

53 درصد ازجوانان اسپانیایی بیكار هستند

دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 236847
در پی تشدید شرایط اقتصادی در اسپانیا و گسترش دامنه طرح ریاضت اقتصادی دولت، موجب افزایش نرخ بیكاری در این كشور شده است بطوری كه 53 ممیز 3 دهم درصد جوانان اسپانیایی بیكار هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، پایگاه اینترنتی شبكه تلویزیونی یورونیوز اعلام كرد: به دنبال تشدید بحران اقتصادی در اسپانیا، بیش از نیمی از جوانان زیر 25 سال در این كشور با بیكاری دست و پنجه نرم می كنند.

بحران اقتصادی موجود در اسپانیا تبعات اجتماعی متعددی از جمله افزایش میزان بیكاری در این كشور بر جای گذاشته است بطوری كه بر اساس آخرین آمار 53 ممیز 3 دهم درصد از جوانان زیر 25 سال در این كشور بیكارند.

بر پایه این گزارش، این جوانان به علت بیكاری قادر به جدا شدن از خانواده های شان نیستند و از این رو نرخ وابستگی جوانان اسپانیایی به خانواده های شان نیز افزایش یافته است.

یورونیوز افزود: انتشار آمار نگران كننده درباره افزایش نرخ بیكاری در میان جوانان اسپانیایی در حالیست كه موسسه آمار ملی این كشور امروز از ادامه ركود اقتصادی در اسپانیا خبر داد.

مهمترین عامل افزایش نرخ بیكاری و ادامه ركود اقتصادی در اسپانیا سیاست های اشتباه دولت ماریانو راخوی نخست وزیر این كشور اعلام شده است.

بسیاری از كارشناسان و تحلیلگران اقتصادی در منطقه اروپا بیم آن دارند كه ادامه بحران اقتصادی در اسپانیا، این كشور را به یونانی دوم تبدیل كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *