سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تلاش برای ربودن شبکه‌ ماهواره‌ای سوریه

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 235302
وزارت اطلاع‌رسانی سوریه درباره تلاش سرویس‌های جاسوسی غرب برای ربودن شبکه‌های ماهواره‌ای سوریه و پخش اخبار جعلی نظیر کودتا، گسست نیروهای ارتش و غیره هشدار داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس : شبکه پایگاه اطلاع‌رسانی کویت‌نیوز، وزارت اطلاع‌رسانی سوریه هشدار داده است سرویس‌های اطلاعاتی غرب در تلاشند با کمک متحدان عربی خود فرکانس‌های شبکه‌های ماهواره‌ای سوریه را بربایند و اخبار دروغینی درباره وقوع کودتا، گسست برخی از نیروهای ارتش یا سقوط برخی شهرها اعلام کنند.

وزرات اطلاع‌رسانی سوریه گفته است این کشورها در تلاشند با استفاده از ایستگاه‌های کنترل پخش در کشورهای همجوار سوریه، این عمل رسانه‌ربایی را انجام دهند.

این وزارتخانه افزوده است روزنامه‌نگاران یا مجری‌هایی که برای شبکه‌های عربی و غربی کار می‌کنند و یا افرادی که ربوده شده‌اند ممکن است بعد از انجام چنین عملی اقدام به پخش اخبار جعلی کنند.

به گزارش پایگاه کویت نیوز، وزارت اطلاع‌رسانی سوریه به شهروندان این کشور اطلاع داد هر گونه اخباری با مضامین یاد شده بی‌اساس هستند و بر همین اساس از مردم سوریه خواست هر اخباری از این دست را به عنوان بخشی از هجمه‌های گمراه‌کننده و جعلی علیه سوریه درنظر بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *