يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

ادعای رویترز: 3 گروگان ایرانی کشته شدند

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب: 238155
ارتش سوریه طی روزهای اخیر و امروز ضربات سنگینی در منطقه صلاح الدین بر تروریست ها وارد کرد و جاده مواصلاتی حلب به ترکیه نیز به تصرف ارتش سوریه درآمد که همین امر موجب شده تا یکی از شاهراه های لجستیک گروه های مسلح سوری قطع شود.
خبرگزاری رویترز مدعی شد 3 نفر از زائران ایرانی ربوده شده توسط گروهک ارتش آزاد سوریه کشته شده اند و تروریست ها تهدید کردند در صورت ادامه حملات ارتش سوریه سایر گروگان ها را خواهند کشت.

به گزارش جهان به نقل از فارس، خبرگزاری انگلیسی "رویترز" مدعی شد که 3 نفر از گروگان‌های ایرانی در بمبارانی که توسط ارتش سوریه انجام شد، به شهادت رسیدند.
 
این خبرگزاری همچنین ادامه داد که گروهک ارتش آزاد سوریه تهدید کرده است در صورتی که ارتش سوریه به حملات خود پایان ندهد، سایر گروگان های ایرانی را خواهند کشت.
 
گفتنی است ارتش سوریه طی روزهای اخیر و امروز ضربات سنگینی در منطقه صلاح الدین بر تروریست ها وارد کرد و جاده مواصلاتی حلب به ترکیه نیز به تصرف ارتش سوریه درآمد که همین امر موجب شده تا یکی از شاهراه های لجستیک گروه های مسلح سوری قطع شود.
 
تروریست‌های مسلح  ساعت 12 ظهر روز شنبه به وقت محلی دمشق به اتوبوس زائران ایرانی که از محله زینبیه به سمت فرودگاه در حرکت بودند، حمله ور شده و آنها را ربودند.
 
یک مقام رسمی دولت سوریه به فارس گفت: زائران ایرانی برای زیارت به حرم حضرت زینب(س) رفته بودند که از آنجا عازم فرودگاه شوند و به تهران برگردند که بلافاصله بعد از حرم مطهر و در حالی که به سمت فرودگاه در حرکت بودند، مورد حمله تروریست‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه قرار گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *