پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

قم جای ناهنجاری و فساد نیست

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب: 234835
مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور بر جلوگیری از وجود ناهنجاری و فساد در شهر مقدس قم تأکید کرد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار استاندار قم با وی با اشاره به جایگاه شهر قم تأکید کرد: اگر وضعیت شهر مقدس قم قابل قبول باشد باعث تبلیغ عملی اسلام است.
 
وی ضرورت خدمت رسانی به زائران ومسافران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: باید از زائران بارگاه حضرت معصومه(س) استقبالی در خور شان ایشان داشته باشیم.
 
امام جمعه قم با اشاره به سخنی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر رسیدگی به اقشار محروم جامعه گفت: باید در جامعه اسلامی به اقشار محروم توجه خاصی صورت گیرد و نباید کسی در جامعه اسلامی احساس فقر و بیکاری داشته باشد.
 
وی با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی درجامعه گفت: در شهر مقدس قم جای هیچگونه ناهنجاری و فساد نیست و باید این مسائل و مشکلات به صفر برسد.
 
آیت الله حسینی بوشهری ضرورت توجه به عمران و آبادانی شهر قم را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از فرصت خدمت به قم به بهترین شکل استفاده کرده و طرح‌هایی که در گذشته اجرایی شده است را با جدیت دنبال کرد.
 
وی با اشاره به اینکه نگاه به مسئولیت در نظام اسلامی با دیگر نظام‌ها متفاوت است، افزود: فرصت خدمت در نظام اسلامی باب خیری است که به سوی مسئولان گشوده شده است و مسئولان باید بدانند که این فرصت زودگذر است و از زمان مسئولیت بهترین استفاده و بهره را داشته باشند.
 
مراجع و علما بازوان انقلاب هستند
 
 تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نیز در دیدار استاندار قم با وی ضمن اشاره به اینکه خدمت در شهر قم یک توفیق است، اظهار کرد: آرزوی ما این است که مسئولان استان با هدف خدمت از همه توان خود بهره بگیرند و هنگام پایان مسئولیت کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر به خصوص در دولت نهم و دهم عنایت ویژه‌ای به شهر قم شده است، خطاب به استاندار قم گفت: شما در استان علاوه بر اینکه نماینده دولت هستید، نماینده نظام نیز به شمار می‌روید و ما خود را موظف می‌دانیم که در راستای ایجاد فضای وفاق و همدلی در استان همکاری داشته باشیم.
 
امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حوزه علمیه و بزرگان حوزه خیرخواه نظرات خیرخواهانه‌ای را مطرح کردند، افزود: مراجع و علما بازوان نظام انقلاب هستند.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم و زیربنایی در بخش‌های مختلف استان اضافه کرد: امروز فرصت خدمت پیش روی شما قرار داده شده است و امیدواریم که همه پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام با در نظر گرفتن اولویت‌ها به سرانجام برسد.
 
حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه باید شکرگذار نعمت اسلام و انقلاب اسلامی باشیم، یادآور شد: هدف همه کسانی که در این استان عهده‌دار مسئولیتی هستند خدمت به مردم و نظام است و امیدواریم که همه مسئولان همراه و همدل با هم در راه رشد و اعتلای استان قم به عنوان ام القرای جهان تشیع تلاش خستگی‌ناپذیر داشته باشند.
 
وی پاسداری از خون شهدا و جامه عمل پوشاندن به وظایف را از نکات ضروری برای مسئولان استان دانست و اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار همه مسئولان است و باید قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این منویات در بخش‌های مختلف تلاش وافری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *