دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱۳

علت تعویق سفر روحانی به قم / اول پروژه‌ها تمام شود!

جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 368553
استاندار قم گفت: مجلس بودجه‌ای را برای قطارشهری قم اختصاص داده که دولت آن را به قم خواهد داد ولی واقع امر آن است که ما توقع بیشتری داریم؛ دیروز دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد.
علت تعویق سفر روحانی به قم / اول پروژه‌ها تمام شود!
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم قم جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک سری کارهای زیربنایی و یک سری امور روبنایی در هر شهر و استان وجود دارند اظهار کرد: در حال حاضر کارهای زیربنایی در قم مانند احداث برخی پل‌ها و خیابان‌های جدید در حال انجام هستند.

وی افزود: در مورد امور روبنایی هم که مربوط به زیباسازی شهری هستند به شهرداری تاکید شده که رویه‌های قبلی ادامه یابد؛ در بلوار زائر هم اکنون اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

استاندار قم با بیان اینکه کار احداث پایانه شمالی با جدیت ادامه دارد گفت: روزی نیست که زمانی را برای ادامه کار مونوریل، مترو و دیگر پروژه‌های مهم شهری و حل مشکلات فنی و مالی آنها اختصاص ندهم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با توجه به همه محدودیت‌های بودجه‌ای، پروژه‌های عمرانی قم کمرنگ نشوند.

صالحی‌منش با بیان اینکه مسئله بودجه تاثیر بدی بر روی کارها گذاشته است خاطرنشان کرد: امیدواریم همه پروژه‌ها ولو اینکه با حداکثر ظرفیت پیشروی نداشته باشند، به فعالیت خود ادامه دهند و تا پایان سال جاری بتوانیم برخی طرح‌ها مانند صحن شرقی حرم مطهر و پل جمهوری را به صورت کامل راه‌اندازی کنیم.

استاندار قم با اشاره به پروژه قطار شهری در قم گفت: بودجه‌ای که تخصیص یافته را بناست که به استان تحویل دهند ولی با این بودجه مشکل حل نخواهد شد.

وی افزود: مجلس بودجه‌ای را برای قطارشهری قم اختصاص داده که دولت آن را به قم خواهد داد ولی واقع امر آن است که ما توقع بیشتری داریم؛ دیروز دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد.

صالحی‌منش با بیان اینکه از نخستین روز فعالیت در قم به دنبال به سرانجام رساندن مترو و مونوریل بوده‌ام خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم به شدت پیگیر این قضیه هستیم و سعی داریم مونوریل را به جای خوبی برسانیم و در مورد مترو هم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوزستانی دیگر
درود بر روحانی عزیز بیا شهر ما
خوزستانی
Spain
از طرف ما حرف نزن .
حااااامد
اصلا نرو قم بهتره
به خاطر چی؟؟؟
حااااامد
دلواپسا نگران میشن!!!!!
Spain
سکوت کن دل آرام مجیز گو .
سبز88
دلواپسان از دل نگرونی وزیر استیضاح میکنن!
حبیب
میگن دست خالی نریم چون تو این مدت نزدیک یک سال کاری که نکردیم.حداقل پروژه ای باشه افتتحا کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمید
نه جانم اول اینکه برخی مراجع حاضر نیستند با روحانی دیدار کنند و دوم اینکه قم هوا گرمه و اصلا روحانی جایی که گرم باشه نمیره این روزا فصل رفتن به لرستان و اردبیل و چهارمحال بختیاری و جاهای خنکه
مگر قم فرقي با ساير شهرهاي کشور دارد؟
Iran, Islamic Republic of
تو قم طرفدار نداره. نیاد بهتره
حالا خوبه 70%مردم قم به روحانی رای دادن
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
واقعا منوريل ننگی است بر دامن اون قبلی که رفت آخه چرا بودجه قم را با ایتن مونوریل مزخرف به هدر داد