جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

هر کیلو مرغ ۷ هزار تومان شد

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 234824
در حالی قیمت مرغ در بازار به 7 هزار و 600 تومان رسیده بود که با آغاز توزیع 54 هزار تن خوراک مرغ بین مرغداران قیمت در بازار به 7 هزار تومان رسید.

 
به گزارش جهان به نقل از فارس گزارش میدانی حاکی است، قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان با 600 تومان کاهش در هر کیلو به 7 هزار تومان رسیده است.
 
این در حالی است که هفته گذشته قیمت 7600 تومانی را نیز تجربه کرده بود و خبرهای غیر رسمی حاکی از قیمت 8 هزار و 9 هزار تومان در بازار بوده است.
 
شرکت پشتیبانی امور دام تحویل 54 هزار تن نهاده خوراک مرغ به اتحادیه سراسری مرغداران برای توزیع بین مرغداران گوشتی را آغاز کرده است.
 
این نهاده از نوع خوراک کنجاله سویا است که به گفته مسئولان اتحادیه سراسری مرغداران از حدود 2 ماه پیش پول آن واریز شده بود.
 
از سوی دیگر شرکت پشتیبانی امور دام هفته گذشته خبر توزیع 200 هزار تن کنجاله سویا بین دامداران و مرغداران را اعلام کرد که خبرها حاکی از آن است سهمیه تمام بخش‌های تولیدی مرغ، گوشت و تخم مرغ مشخص و در حال توزیع است.
 
پیش بینی می شود با توزیع کامل این نهاده‌ها شاهد کاهش قیمت در محصولات پروتئینی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
از 3000 تومان تا هفت هزار و ششصد تومان یعنی بیش از دو برابر گران شده حالا دل خوش کردین که ششصد تومان اومده پایین اگه مسئولین مربوطه غیرت داشتند باید میمردند