دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توقیف محموله قاچاق مرغ و توزیع بین مردم

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 234201
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار گفت: برای چندمین بار در روزهای اخیر، از خروج غیر قانونی 9 تن مرغ زنده از گیلان در رودبار جلوگیری شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فردین نجاتی ظهر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به توقیف یکی دیگر از محموله‌های مرغ زنده در رودبار اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار با همکاری نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی این شهرستان در سه مرحله موفق به ممانعت از خروج 9 تن مرغ زنده از استان در رودبار شدند.
 
وی افزود: این مراحل به ترتیب محموله‌های سه تنی، دو تنی و چهار تنی مرغ زنده در هنگام خروج غیر قانونی از استان در شهرستان رودبار توقیف شده است.
 
این مسئول با اشاره به برخورد با متخلفان ابراز کرد: متخلفان مذکور با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 
وی با بیان اینکه محموله‌های مرغ زنده پس از توقیف به کشتارگاه‌های صنعتی منطقه تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: مرغ‌ها پس از آماده‌سازی با نرخ مصوب 4 هزار و 700 تومان در هر کیلو در سطح شهرستان رودبار با نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت عرضه شد.
 
نجاتی تصریح کرد: بازرسی‌های مستمر از روند خروج مرغ از استان در رودبار با جدیت در حال انجام است و از فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان به دلیل همکاری دلسوزانه و بی‌دریغ قدردانی می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *