سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

زمان آخرین دادگاه پرونده فسادبزرگ مالی

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب: 233813
قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده فساد بزرگ مالی گفت : فردا ، 25 تیرماه آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی ( در بخش نخست ) در شعبه یک دادگاه انقلاب برگزار می شود .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر ناصر سراج افزود : متهمان این بخش از پرونده، مدیرعامل، قائم‌مقام و دو تن از معاونان شرکت گروه ملی فولاد صنعتی ایران هستند .
 
وی گفت : از این چهار نفر ، یک نفر(مدیرعامل) به عنوان مطلع در جلسه دادگاه حضور می‌یابد و سه نفر دیگر نیز بعد از قرائت کیفرخواست متهمان از سوی نماینده دادستان به دفاع از اتهامات مطرح شده در کیفرخواست خواهند ‌پرداخت و آخرین دفاع نیز از آنان اخذ خواهد شد.
 
رییس شعبه یک دادگاه انقلاب گفت : پس از ختم رسیدگی در این پرونده ، در اسرع وقت و در مهلت‌ قانونی رای متهمان صادر خواهد شد.
 
در جلسه گذشته که یکشنبه 18 تیر برگزار شد به اتهامات سه نفر از متهمان پرونده رسیدگی و آخرین دفاع از آنان اخذ شد و یک نفر نیز به عنوان مطلع ، توضیحاتی در جلسه دادگاه ارائه کرد .
 
پرونده فساد بزرگ مالی بیش از صد متهم دارد که در بخش نخست برای 39 نفر از متهمان کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است که فردا اخرین جلسه رسیدگی به این بخش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *