جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

12بازيكن ليگ برتري حق ثبت ندارند

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 230398
دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت:‌ به دليل رعايت نكردن سقف قرار داد دوازده بازيكن ليگ برتري نمي توانند قرار داد خود را ثبت كنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران وي ادامه داد: كار گروه ويژه اي با اسناد و مدارك اسامي 12 نفر را به هيئت رسيدگي به تخلفات داده اند،  ضمن اينكه دراينباره با مديران عامل كاري نداريم بازيكنان را جريمه مي كنيم و مازاد سقف را از آنها پس مي گيريم.
 
تيم هاي صنعتي را با کمک وزير قانونمند مي کنيم
 
 وي ادامه داد:  در مجلس پي گير اين قضا هستم و تا پايان اين  مسئله را دنبال مي كنم،ضمن اينکه با تيمهاي صنعتي نيز در صورت تخلف برخورد خواهيم کرد لذا اين فصل اجراي سقف قرارداد الزامي و لازم الاجراست و در اينباره هماهنگي لازم با وزارت صنايع نيز انجام مي پذيرد.
 
باعامل افشاي اسامي متخلفين برخورد شديد مي شود
 
عليپور در مورد فاش شدن ليست اسامي 101 متخلف نقل و انتقالات تصريح كرد: ليست اسامي 101 نفر كه باشگاه ها و بازيكنان نمي تواند به عنوان مدير برنامه با آن ها كار كنند را ما براي رسانه ها اعلام نكرديم اين ليست به صورت غير قانوني در اختيار رسانه ها قرار گرفت و فردي كه اين اسامي را به رسانه ها داده است تخلف كرده است و به زودي با اين فرد كه ليست خود را لو داده است برخورد قانوني مي كنيم.
 
نام دلالان غير قانوني را به باشگاه ها اعلام مي کنيم
 
 وي ادامه داد: بازيكنان از نام اين مدير برنامه هاي غير قانوني خبر ندارند و در روزهاي آتي با تكميل پرونده اين افراد به باشگاه ها و بازيكنان اطلاع مي دهيم كه چه كساني از فعاليت مدير برنامه  اي بازيكنان ممنوعيت دارند و بايد ابتدا آن ها از خود در دادگاه دفاع كنند و سپس با متحمل شدن جرم شان عكس  و تصوير ان ها رابه باشگاه ها خواهيم داد كه ديگر هيچ فردي با آنها كار نكند. 
 
با پول هاي دلالان ميتوان پرسپوليس استقلال و سپاهان را اداره کرد
 
عليپور در مورد رقم سودجويي افراد متخلف و دلال تاكيد كرد: براي رقم سودجويي اين دلال ها نمي شود رقم قطعي را اظهار كرد ولي تخلفات اين افراد طوري است كه با پول هاي كه آنها بدست آوردند مي توان 3 تيم استقلال ، پرسپوليس و سپاهان را اداره كرد. وي در مورد حضور منشوري ها در ليگ امسال گفت: منشوري ها در ليگ برتر و ليگ حضور دارند كه اسامي را به فدراسيون فوتبال ، سازمان ليگ آزادگان و وزارت ورزش رسما اعلام مي كنيم كه مدير عامل ، مدير تيم ، سرمربي يا بازيكنان منشوري در مسابقات حضور نداشته باشند .
 
 وي ادامه داد: از بازيكنان كه در فوتبال كشورمان فعاليت مي كنند خواهش مي كنم كه با فعاليت هاي درست و قراردادهاي اصولي قدر خود را بدانند بازيكنان سرمايه هاي ملي كشورمان هستند كه بايد نظم و انضباط مسابقات كشور ما را رعايت كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *