جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

باقری: برای مردم قهرمان لیگ‌برتر فوتبال مهم‌تر از قهرمان المپیک است/نوش‌جان فوتبالی‌ها!

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 229465
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود برای مردم مهم‌تر از این است که چه ورزشکاری در المپیک طلا بگیرد.
به گزارش جهان کوروش باقری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران گفت: سهراب مرادی به تمرینات بازگشته و بهداد سلیمی شرایطش بهتر از گذشته دنبال می‌شود. مشکل خاصی وجود ندارد و اردوی تیم ملی با حضور 8 وزنه‌بردار آماده پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با بیان اینکه روز شنبه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در تمرینات حاضر شدند، تأکید کرد: شرایط اردوی بجنورد راضی کننده است و در مجموع مشکل خاصی حتی از لحاظ تغذیه برای تیم ملی وجود ندارد.

وی افزود: اینکه رکوردگیری سرنوشت ساز روز هفتم تیرماه پشت درهای بسته باشد یا خیر برای من تفاوتی ندارد. اگر شرایط مهیا باشد مشکلی وجود ندارد در غیر این صورت در همین سالن تمرین، رکوردگیری را برگزار می‌کنیم.

باقری در خصوص صحبت‌های علی‌آبادی مبنی بر اینکه اولویت اول ورزش کشور کشتی است و وی اشاره‌ای در این مورد به وزنه‌برداری نکرده است، گفت: ایرادی ندارد. کشتی هم مثل وزنه‌برداری مظلوم است. به کشتی هم برسند مانند این است که به وزنه‌برداری رسیده‌اند.

وی درخصوص اینکه توقع این بود که اسم وزنه‌برداری هم آورده شود؛ افزود: دراین مورد دیگر از خود علی‌آبادی سؤال کنید. در مجموع معتقدم که کشتی هم مظلوم واقع شده است البته نه در حد وزنه‌برداری. در مجموع معتقدم که هر چقدر به این دورشته برسند کم است.

باقری در مورد قراردادهای میلیاردی فوتبالیست‌ها و مقایسه آن با سایر ورزشکاران گفت: نوش جانشان. باشگاه‌های دولتی دوست دارند چنین هزینه‌ای انجام دهند. مردم فوتبال را دوست دارند و دنبال می‌کنند و به نظرم باید خیلی بیشتر هم به فوتبالیست‌ها بدهند.

وی در مورد اینکه پول به خوبی در ورزش تقسیم نمی‌شود، افزود: چه کسی این پول را تقسیم می‌کند؟ پول برای دولت است و دوست دارد این چنین تقسیم کند. اتفاقاً مردم هم این طور دوست دارند. به نظرم اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود برای مردم مهم‌تر از این است که کدام ورزشکاری در المپیک طلا بگیرد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: پس وقتی مردم تا این اندازه راغب هستند باید بیشتر از اینها به فوتبالیست‌ها پول داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *