جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۸

رویانیان:داشتم، به بازیکنان هواپیما می‌دادم!

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 229415
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اهدای خوردرو به بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: اگر داشتم به بازیکنانم هواپیما می‌دادم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد رویانیان در بخش خبری 18:45 شبکه سه در مورد پرداخت غرامت به مصطفی دنیزلی در صورت فسخ قرارداد، گفت: در صورت فسخ قرارداد، دنیزلی بخشی از پولی را که گرفته به باشگاه پس می‌دهد و این در قراردادش آمده است.

وی در مورد احتمال سرمربیگری برونو متسو عنوان کرد: اگر متسو سرمربی نشود یک مربی خوب دیگر انتخاب می‌کنیم.

رویانیان در مورد اینکه دایی هم شانسی برای سرمربیگری دارد فقط گفت: نه.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: مدرک دارم که خودشان دو سه سال است تخلف می‌کنند. هر مدیری که از این به بعد راجع به باشگاه پرسپولیس حرف بزند علیه‌اش اعلام جرم می‌کنم.

رویانیان در مورد اهدای خودرو به بازیکنان پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ماشین چیست؟ اگر داشتم به آنها هواپیما می‌دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دارندگی و برازندگی!
خرج كه از كيسه مهمان بود
حاتم طايي شدن آسان بود
Iran, Islamic Republic of
حراجيه حراجيه حراج بيت المال بدو تا دير نشده
United States
نمرديم و معني عدالت را هم فهميديم. اقاي قلدرخان از پول بيت المال که امروزه شده بيت الحال بله بايد هم هواپيما بدي. ما کارمندان بزرگترين ... اين کشور و سومين ... جهان همین الان 4 ماه هست که حقوق نگرفته ايم
United States
مگه ارث پدریه که بيت المال را به آتش بکشی؟!! و کسی هم گیر نده؟
اگه حاج فتل این پول ها رو می دادم باز این حرفا رو می زدید.پرسپولیس
آقای رویانیان به حرف استقلالی ها گوش نکن بازیکنان خوب بگیر
United States
انصافا رويانيان چهره محبوب خودشو خراب كرد. مصاحبه اي كه از ايشون در هتل لاله پخش شد افتضاح بود. اقاي رويانيان بد معامله اي كردي. آبروتو داري برای فوتبال ميدي ولي چي گيرت مياد؟؟؟!!!!