پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

صالحی: درود بر سربازان گمنام امام‌ زمان

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 228898
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به وزیر اطلاعات از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه اقدام هوشمندانه و قاطعانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و دستگیری عوامل اصلی شهادت دانشمندان هسته‌ای و همکاران و دوستان خود را تبریک گفت.

وزیر امور  خارجه کشورمان در پیام خود خطاب به حجت الاسلام و المسلمین مصلحی وزیر اطلاعات ضمن تبریک و تقدیر از اقدام هوشمندانه و قاطعانه وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: درود و رحمت الهی بر سربازان گمنام امام زمان (عج) که در آستانه عید مبعث خاتم الانبیاء حضرت محمد (ص) کام ملت بزرگوار ایران اسلامی را با مجاهدت‌های خالصانه و اقدام قاطعانه خود در ریشه کنی بخشی از ایادی استکبار و صهیونیسم بین‌الملل که در به شهادت رساندن سه تن از دانشمندان و مجاهدان عرصه علم و تحقیق کشورمان، شهیدان شهریاری، احمدی مقدم و قشقایی دست داشتند، را شیرین کرده و موجبات دلگرمی و تسلی خاطر خانواده‌های این عزیزان، جامعه علمی و ملت بزرگوار ایران اسلامی را فراهم آوردند.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه پیام خود با اشاره به همکاری و آشنایی نزدیک خود با شخصیت و روحیات وارسته این شهیدان بزرگوار در دانشگاه و در محیط علم و عمل اظهار داشت: بر این باور و یقین بودم که وعده الهی «ان ربک لبالمرصاد» و الطاف خفیه الهی من حیث لایحتسب حامی این ملت صبور و همیشه بیدار بوده و لذا برخود فرض می‌دانم این دستاورد بزرگ را که با یک سلسله اقدامات پیچیده اطلاعاتی صورت پذیرفت، به شما و کلیه همکارانتان تبریک بگویم.

وزیر امور خارجه در خاتمه ابراز اطمینان کرده است که یقیناً راهی که ملت ایران برای دفاع از حقوق مشروع کشورمان در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان گرانقدرمان برگزیده است، برگشت‌ناپذیر بوده و به یاری خداوند متعال شهد پایداری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی را در آینده نزدیک خواهند چشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *