سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۳

60 هزار موشك آماده شليك به اسرائيل است

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۴
کد مطلب: 226748
ده ها هزار موشك از دور و نزديك سراسر اسرائيل را نشانه رفته اند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، يك هفته نامه آلماني ضمن انتشار مطلب فوق، از قول مقامات رژيم صهيونيستي نوشت: سوريه هزاران موشك با بردهاي 70 تا 700 كيلومتر را در اختيار دارد و همچنين ايران 3هزار و پانصد موشك را به سوي تل آويو نشانه رفته است.

«تاخلس» از قول ژنرال يائير نووه معاون رئيس ستاد ارتش اسرائيل نوشت: امروز 60 هزار موشك نظامي هدايت شونده در انبارهاي حزب الله لبنان قرار دارد كه 10 برابر بيشتر از آخرين زمان حمله نظامي اسرائيل به لبنان در سال 2006 است. تفاوت امروز با آن زمان در اين است كه حزب الله امروز از نظر كميت و كيفيت توانايي بيشتري براي پرتاب اين موشك ها به اهداف خود در اسرائيل به دست آورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
این موشکها دیگر بازدارنده نیست چون اسرائیل هم موشک زیادی در اختیار دارد وهم کلاهک هسته ای باید فکر بهتری کرد
Iran, Islamic Republic of
اینکه اسراییل بمب اتم داره مهم نیست چون نمی تونه استفاده کنه. بمب اتم انقدر سنگ بزرگیه که حتی امریکا هم نمی تونه بزنش چه برسه به اسراییل. اما درباره پیشرفته بودن سایر سلاح های اسراییل باید بگم چیزی عوض نشده. در جنگ 33 روزه و 22 روزه اسراییل برترین سلاح ها رو داشت ولی نتونست در مقابل لبنان و غزه تاب بیاره چون اساسا از مرگ می ترسه و شما با یه کلت میتونی در مقابل خودکارترین تفنگهای اونها بایستی وقتی قرار باشه با اون کلت به درک واصلشون کنی
اصلا ما چرا باید با مردم دنیا دشمن باشیم؟

حتما یه منافعی برای سران 2 کشور داره دیگه نه؟
Iran, Islamic Republic of
"اصلا ما چرا باید با مردم دنیا دشمن باشیم؟
حتما یه منافعی برای سران 2 کشور داره دیگه نه؟"


متاسفانه برخی از مردم یه طوری حرف میزنن که آدم در درایت و بینششون شک می کنه. ما کی و کجا با مردم دنیا دشمنیم؟ چرا اباطیل به خودمون نسبت بدیم؟ مابا مردم و دولت جعلی اسرائیل دشمنیم بله ولی دیگه با کی؟ آیا غیر ازاینه که دولتها و نه مردم بلکه همون دولتهای غربی با ما دشمنی میکنن و با القای دیدی منفی از ما به مردمشون سعی در خراب کردن ما دارن؟ اما ما با همه این حرفها همواره از مردم دنیا خواستیم به ایران بیان و مارو از نزدیک ببینن ولی دولتهاشون نمیذارن این دوستی رشد کنه. ما با هیچکس دشمن نیستیم مگر با ما دشمنی کنن. از عراق بدتر کی بود برای ما که هشت سال دسته گلهامونو پرپر کرد ولی وقتی از در دوستی و برادری در اومد پذیرفتیمشون. بیخودی جو ندید و مردم ما رو دشمن تراش معرفی نکنید. از کی تا حالا اسراییل شده دنیا!!!
چرا باید بامردم دنیا دشمن باشیم!!!! این مردم دنیا یعنی چه کسانی؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از همه مهمتر مردم ما ایمان قوی دارند و خداوند هم با ملت ماست . موشک و بمب هسته ای و .... وسیله ای بیش نیستند .
Iran, Islamic Republic of
اصلا ما چرا باید با مردم دنیا دشمن باشیم؟

سران رژيم صهيونيستي مردم دنيا يا قاتلان مردم دنيا؟؟؟

حتي برخي سران غرب هم ديگه روشون نميشه آشكارا آنها را آدم بدونن
Iran, Islamic Republic of
این موشکها دیگر بازدارنده نیست چون اسرائیل هم موشک زیادی در اختیار دارد وهم کلاهک هسته ای باید فکر بهتری کرد""


فكر كرده اند از مدتها پيش نگران نباش . اونا باید به فكر بالاتر از هسته اي باشن
"اصلا ما چرا باید با مردم دنیا دشمن باشیم؟

حتما یه منافعی برای سران 2 کشور داره دیگه نه؟"







ادم در تحلیل گری و بصیرت برخی از افراد درمی مونه!!!!!!!!!!! مثل این تحلیل
دشمنی با اسلام در ذات رژیم غاصب سرزمین اسلامی است
کسی که خط ندارد دشمن ندارد .
شخصی که گفته چرا دشمنی باید از او پرسید آیا کل مردم دنیا سران اسرائیل و آمریکا هستند ؟ و یا اینکه نعوذ باالله خداوند اشتباهی مومنین را به تجهیز و جنگ با کافران فرا خوانده؟! اگر اموال و ناموس شما هم مورد هجوم قرار میگرفت همین نظر را داشتید؟
در جواب آن فردی که اظهار میداره("اصلا ما چرا باید با مردم دنیا دشمن باشیم؟ حتما یه منافعی برای سران 2 کشور داره دیگه نه؟))اگه ما آماده باش نباشیم برای ازبین بردن اسرائیل مطمئن باش ناموست در خطره مگه آدم بی ...باشی که از نظراتت معلومه وما بخاطر یک آدم بی ...مثل تو نمی توانیم کشور را فدا کنیم درست نظر بده که ...
اولا مومنان با دشمنان اسلام دشمن هستن (تبري) ثانيا" اراده و ایمان مردم ازاده دنيا واكثريت مردم مسلمان ايران هر كدام موشكي فراتر از هسته اي براي اسراييل هستند.