شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

غزه پاسخ حمله اسراییل را با گراد داد

شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 445297
يک گروه سلفی مسئوليت پرتاب موشک از غزه به اشكلون را بر عهده گرفت.
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره خبر داد، گردان «عمر حدید» که یک گروه سلفی است مسئولیت شلیک یک موشک گراد از غزه به سرزمین های اشغالی را به عهده گرفت.

تامر المسحال، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در نوار غزه گفت در پی شلیک چند موشک از نوار غزه به سوی سرزمین های اشغالی، جنگنده های صهیونیستی به نوار غزه حمله کردند.

دو پایگاهی که در نوار غزه هدف حمله جنگنده های صهیونیستی قرار گرفت، متعلق به گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس بوده است.

در حمله نخست، جنگنده های صهیونیستی، یک پایگاه متعلق به گردان های قسام در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. این پایگاه، پایگاه مدیریت شهری نامیده می شد.

برجی که در این پایگاه وجود داشت هدف جنگنده های صهیونیستی قرار گرفت و ویران شد و خسارت هایی به این پایگاه وارد آمد؛ اما این حمله زیان های جانی در بر نداشت.

پس از گذشت مدت کوتاهی از حمله نخست جنگنده های صهیونیستی، یک پایگاه دیگر متعلق به گردان های عزالدین قسام در منطقه الزیتون در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفت. این حمله نیز زیان های جانی در بر نداشت.

هواپیماهای جنگی صهیونیستی به گشت زنی خود در مناطق مختلف نوار غزه ادامه می دهند.

این حملات پس از آن صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی اعلام کرد چندین موشک که از نوار غزه شلیک شده، به شهرک های اسرائیلی نزدیک به نوار غزه اصابت کرده است.

گردان عمر حدید که یک گردان سلفی فلسطینی است با صدور بیانیه ای مسئولیت پرتاب موشک گراد به سوی شهر اشکلون را بر عهده گرفته است. به غیر از این گروه سلفی، هیچ گروه دیگری مسئولیت پرتاب موشک به سوی فلسطین اشغالی را نپذیرفته است.

هنوز مشخص نیست که گردان های عزالدین قسام یا دیگر گروه های فلسطینی به این حملات اسرائیل پاسخ می دهند یا خیر.

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی القدس در خبری فوری گزارش داد قایق های جنگی رژیم صهیونیستی چندین گلوله به سوی ساحل « سودانیه » در شمال نوار غزه شلیک کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *